• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en tidlig start på bryggekontoret. Etter planen skal jeg være i Oslo hele uken...ny erfaring. Kvelden byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en bra start på uken!

Last edited:
God morgen fra Ros. Klar for en tidlig start på bryggekontoret. Etter planen skal jeg være i Oslo hele uken...ny erfaring. Kvelden byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en bra start på uken!

Bryggekontoret...?
Høres spennende ut: Har du eget bryggeri? Kan du adoptere meg?
(Snill og lett å holde ren, men veldig tørst:colgate:)

God morgen fra flybussen på vei mot SVG. Lyn-tur til Bergen i dag. Høydepunktet blir lunsj hos opphavet før retur SVG
Ha en super dag :)

God morgen fra CPH, SAS-gullstuen. Fullt av dresskledde menn her, men det er vel neppe noen overraskelse. Kaffe og frokost er inntatt og jeg er klar for hjemreise med SK1462, og ny arbeidsuke.

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgon från GOT!

Pre-fakiren från ARN idag och på kontoret före 0745 får ändå anses ligga på EB nivå ;) Blir att ta sig igenom lite mail idag och ett eller två möten. Ha en strålande måndag!

Gnarf fra Lillestraum!

Ikke noe super-gnarf eller mega-grompf. Bare en ordinær mandags-gnarf.

Den pedaldrevne skjeggkapperen med slingrekjøl og lav moral har slutta å virke. Og så må jeg skrive reiseregning og fakturere månedsfaktura til oppdragsgiver. Og... så må jeg glede meg til 3 dager Athen ferie med "crazy woman" på torsdag.

I går kveld satt vi i sofaen og koste oss rått med å lese reviews av hotellet vi skal bo på der nede.

En ilsint Greker skrev en flammende review som het AVOID AGAIN SOON!!! Og anbefalte alle å reise på ferie til Tyrkia istedenfor.

En smørblid Amerikaner fra Maine var derimot latterlig fornøyd med sitt opphold på Hilton Athens, Rome. Han unnlot å si om det var gangavstand til både Akropolis og Forum.

Ha en fin dag

God morgen fra Skøyen. Her sitter jeg i telco med India. Basert på de første 5 minuttene av møtet kunne jeg like gjerne funnet meg en pub og begynt drikke. Men visstnok er ikke det helt innafor. Ja ja, alt har en ende, unntatt pølsa da, den har to.

Fullt av dresskledde menn her

Ja, vi har jo alle forskjellige lyster.. På jobbe er det ingen dresskledde menn, men jeg kan se en estisk blondine og en gravid dansk kvinne. I tillegg til et par menn. :lol:

Nuvel - her er det grå blåmandag. Heldigvis står Paris for tur fra onsdag, noe som gjør mandagen og gråværet litt lettere å bære. Ha en fin-fin mandag!

God morgen fra Skøyen. Her sitter jeg i telco med India. Basert på de første 5 minuttene av møtet kunne jeg like gjerne funnet meg en pub og begynt drikke. Men visstnok er ikke det helt innafor. Ja ja, alt har en ende, unntatt pølsa da, den har to.

India altså. Hehe - de vil ikke forstå hva problemet er, har en del erfaring med å ringe support der. Sånn bortsett fra en hos Emirates da.

Mandags grompf fra Oslo - ville ikke stå opp i dag, men det måtte man. Noen ganger skulle jeg ønske man kunne ha evig helg. Forøvrig er det bare to måneder igjen til jul. :D

India altså. Hehe - de vil ikke forstå hva problemet er, har en del erfaring med å ringe support der.

Nei, her er det motsatt, er jeg som egentlig ikke ønsker vite hva problemet er. Og var heller ikke noen supporttelefon jeg satt i ;)

Ha! På jobben har vi hatt problemer med hva slags nummer som vises når vi ringer ut. IT i India klarte da å be om eksempler på hvilke nummer vi ringte til når der skjedde. Eh.. Alle??

Ellers sånn-passe-grompf. På veg til jobb, men hadde ikke hatt noe i mot om det egentlig fortsatt hadde vært helg. Nuvel. Snart helg. Eller'no.

Ha en god en :)

Heipådeg fra Ruters vestlige utpost!
Beste dagen i uken er påbegynt med sengetøysvask og andre huslige sysler. Hyttetur ble utsatt med to døgn, grunnet viktigere gjøremål i lavlandet. Må for eksempel en tur på Enoteca og smake på ukens før middag i kveld.
Fikk forøvrig utlevert en smakfull 208 igår, med automat og det hele. Syns faktisk franskmennene leverer over forventet også utenom pastis og annet godt i glasset.
Ha en fargerik start på uken :)

Hilsner fra båten til OJB

Her sitter man og venter på at noen vi trenger hjelp fra skal bli ledige. Men nok av papirarbeid å bruke tid på, så ikke arbeidsledig med det første.
I land i morgen, så er bare spørsmålet om jeg klarer å komme meg helt hjem i morgen eller om det blir overnatting på vei hjem.

I går så hadde vi øvelse som inkluderte LN-OPX, greit det, men gjorde at vi ikke fikk gjort noe mer den dagen.

Ha en fin dag forumister :)

Idag var dagen jag missade flyget. Skulle åkt med BA780 från LHR klockan 1330 så jag lämnade hotellet vid Shepherd's Bush runt 11. Det hjälpte inte utan jag kom till LHR 1255. Som tur är blev jag ombokad till ett senare plan men det kostade £60.

Back