• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er det 'dørene lukkes' på KL622, og lykken har gitt meg ledig midtsete selv om det fortsatt vaker folk rundt i midtgangene. Litt sen grunnet skitvær rundt ankomsttid, men kort flytid så ingen fare med forbindelsen til Værnes.

Ha en fin dag alle dere som ikke skal tilbringe natten i et trangt sete ....

God morgen fra Ris. Tilbake i byen etter en fantastisk helg i Vestfold og Telemark. Nå venter bryggekontoret før det som alltid på en mandag blir trening i kveld. Ha en bra start på uken.

God morgen fra solfylt Oslo nord og bare 11 grader denne morgen. Dagen går til et par interne møter på jobb og deretter vanlig dag.

Ha en flott begynnelse av en ny uke.

Jan

God morgen. Gadd ikke transfer i dag, så da blir det en sightseeingrunde med 13-trikken. Så mye lenger tid tar ikke nonstop varianten til jobb. Kort uke siden vi reiser til Nice torsdag, og det minner meg på at jeg kanskje bør sjekke ut noen restauranter. Ha en fin dag.
d572c2240507f1dd6596387557b9d683.jpg

God morgen fra det Sørlandske!
På vei til Sandefjord hvor et par lengre arbeidsdager venter.
Dessuten skal en større avgjørelse fattes i dag.

Måtte uka gå fort!

Bon jour fra Montreux Palace Hotel[emoji3] Fantastisk hotell og beliggenhet. Her skal man nok overleve et par dages konferanse. Været kunne vært bedre, men ingen stor ulykke da tiden stort sett skal tilbringes innendørs. Ha en fortreffelig mandag!
e0651291917d247155605fb9baea8b3c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Snillfjorden.

Helt OK vær så langt, og det skal visst bli brukbart de neste par dagene også. Frokosten er i emning og SK940 fra LAX durer forbi i dette øyeblikk, så da er dagen i gang her også.

Ikke store planer denne dagen foruten å besøke tannlegen for den årlige kontrollen. Mistenker at det kan bli lagt igjen en større lapp eller to der når timen er over. Spørs om det ikke blir litt diverse uteaktiviteter i ettermiddag.

Ha en fortreffelig en. :)

Hei fra Trondheim
Skodde fra morran av , ser ut til at Værnes har berget det meste , enkelte kanselleringer og forsinkelser , men trafikken flyter greit.

Middag på IKEA idag, kanskje fruen og jeg får sett litt på kjøkken til hytta.

Ha en flott dag videre :D

God morgen fra Fjellet!
Herlig høstvær, så her er det bare å komme seg opp og ut. Langtur på trappene og deretter litt spa borte i bekken.
Ha en snasen start på uka :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

God morgen fra Berger

Her er man tømt første kaffekoppen. Rimelig trøtt her på morningen, var ikke hjemme før nærmere midnatt etter å ha vært en tur på kino og sett på "Sully".

Har helt grei agenda i dag. Noen fra finans maser litt vel mye om ting som de strengt tatt egentlig har på plass, men ikke forstår. Og noen flyselskaper maser på ting som de ønsker seg. Så alt er ved det normale ser det ut som...

Ønsker alle en trivelig dag!

S

God morgen fra Comfort Hotell Express i Oslo!

Forkjølelsen bedres stadig, og det er jaggu bra. Skikkelig bra middag på Olympen igår var det også. Det var en uvanlig god biff til å være Norge.

Men nå - tid for å kuke avsted.

Ha en fin en

God og støl morgen fra Skaun!

Grått og regntungt utenfor, og kroppen gir beskjed om at gårsdagens 10,8 km i ulendt terreng var litt vel mye for en utrent sjel. :)

Ingen reiseplaner denne uka foreløpig, måtte det holde seg slik.

Nyt mandagen!

Kim

God morgen fra Comfort Hotell Express i Oslo!

Forkjølelsen bedres stadig, og det er jaggu bra. Skikkelig bra middag på Olympen igår var det også. Det var en uvanlig god biff til å være Norge.

Men nå - tid for å kuke avsted.

Ha en fin en

Entrecôten på Lompa er veldig bra. Kanskje bare Trancher som kan måle seg med den. Synes nå jeg. Blir noen turer innom der i løpet av året, biffen akkompagneres gjerne med ei flaske Lompa Rød.

Skikkelig bra middag på Olympen igår var det også. Det var en uvanlig god biff til å være Norge.

Entrecoten der er en klassiker og skuffer aldri !

God dag fra Oslo. En fin-fin helg i Oslo og Moss over. Ble en del skritt og ligger bra an på statistikken på jobben. Nuvel, får vel jobbe litt nå da - snart lunsj, for øvrig. Ha en så fin mandag det er mulig å ha !

Entrecôten på Lompa er veldig bra. Kanskje bare Trancher som kan måle seg med den. Synes nå jeg. Blir noen turer innom der i løpet av året, biffen akkompagneres gjerne med ei flaske Lompa Rød.

Entrecoten der er en klassiker og skuffer aldri !

God dag fra Oslo. En fin-fin helg i Oslo og Moss over. Ble en del skritt og ligger bra an på statistikken på jobben. Nuvel, får vel jobbe litt nå da - snart lunsj, for øvrig. Ha en så fin mandag det er mulig å ha !

Jeg bare ble litt overrasket. Vi hadde jo Flyprat julebord der en gang, og det syntes jeg ikke var så bra (matmessig). Siden det har jeg hatt flere gruppemiddager der, men da har jeg alltid booket sånn helvrengt purke. Det er ok og ser kult ut, men ingen gastromologisk stjerne

Back