Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tøft. Skal se han i London i juni.G'aften .. Her er man nettopp kommet hjem fra en strålende aften i Atlanta Symphony Hall med Steve Hackett og band. Tre timer med skikkelig go'prog.
Nå er det bingen.
![]()
God morgen fra hovedstaden. Klar for SJ til Stockholm - en absolutt meget behagelig måte å komme fra hovedstad til hovedstad med mye bagasje. Ha en bra start på uken!
De e f**n ikkje god...
Håper du får smusstillegg
This traaaaain, carries saints and sinners......
(Bruce Springsteen, Land of hope and dreams)
God morgen. Nesten først i køen, sier Billettservice. Håper det, for jeg bør helst være ute av døra i løpet av 10 minutter.
Ha en god en![]()
Altså The Boss rager høyere enn sjefen din.
Sjefen min setter veldig pris på at jeg møter på jobb i tide. Og - i ytterste konsekvens - så kan det å komme for sent føre til at jeg plutselig ikke trenger å møte opp lenger
Fikk uansett tak i billetter, på mobilen, på veg ut døra.
Så var det å prøve å sørge for at jeg ikke må jobbe den dagen.
Sjefen min setter veldig pris på at jeg møter på jobb i tide. Og - i ytterste konsekvens - så kan det å komme for sent føre til at jeg plutselig ikke trenger å møte opp lenger
Fikk uansett tak i billetter, på mobilen, på veg ut døra.
Så var det å prøve å sørge for at jeg ikke må jobbe den dagen.
Og sjefen din gir deg jo også PENGER som gjør at du har råd til å se den andre sjefen. Det er lurt til syvende og sist.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.