• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Klar for SJ til Stockholm - en absolutt meget behagelig måte å komme fra hovedstad til hovedstad med mye bagasje. Ha en bra start på uken!

God morgen fra SK908 i skrivende stund utenfor Island.
Hatt noen deilige dager i NY med strålende sol og fin temp.
Om et par timer er det bare å reise rett på kontoret.
Ha en super dag folks

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Stavanger. Her våknet en til behagelig kvitring fra fuglene utenfor og en må bare konstanterer at det er en flott årstid vi er i nå. Her starter dagen med to transportoppdrag før kursen legges mot Sola.
Fin dag ønskes :)

G'aften .. Her er man nettopp kommet hjem fra en strålende aften i Atlanta Symphony Hall med Steve Hackett og band. Tre timer med skikkelig go'prog.

Nå er det bingen.

121fbef0961170c857a18ab07c3b5893.jpg

G'aften .. Her er man nettopp kommet hjem fra en strålende aften i Atlanta Symphony Hall med Steve Hackett og band. Tre timer med skikkelig go'prog.

Nå er det bingen.

121fbef0961170c857a18ab07c3b5893.jpg
Tøft. Skal se han i London i juni.

Ellers en regnfull morgen på Sørvestlandet der dagen tilbringes på kontoret etter en sløv og dvask helg på sofaen.

God morgen fra Lysaker stasjon. Bilen er nettopp avlevert på service, så da må Ruter stå for det siste strekket frem til jobb. Et "eksternt" møte i ettermiddag, uten at jeg helt vet hvem av oss som faktisk er "på selgeren". Ha en fin dag

God måndag!
Nytt telefonsystem på jobbet idag och det verkar som SAS IT har varit inblandade här ;)

Fördel: Chefen bjuder på frukost!

Ha en fin måndag med mindre teknikproblem.

Morn frå Gløshaugen. Ein tur innom kontoret før møte i Oslo i ettermiddag. Kan vel ikkje seie at eg synst at å begynne møtet for å oppsummere tre prosjekt som har gått over ulike plassar i landet siste 6-8 åra klokka 1500 på ein mandags ettermiddag er ideelt, men men.

Ha ein bra dag!

God morgen fra Lillestrøm. Etter Instant-turen til USA i forrige uke venter godt over middels travle dager på kontoret, så det er bare å sele på seg og sette i gang.

Gnarf...

Ha en fin en

God morgen fra hovedstaden. Klar for SJ til Stockholm - en absolutt meget behagelig måte å komme fra hovedstad til hovedstad med mye bagasje. Ha en bra start på uken!

De e f**n ikkje god... :)

Håper du får smusstillegg

God morgen fra Arendal.

Her skal man tilbringe en uke i opplæringen og kursingens navn, så dette kan bli en meget intressant, lærerik og hard uke. Men på den annen side, litt "ferie" er det og, når man slipper kjerring og unger en uke! :)

Ha en fin en forumister! :)

De e f**n ikkje god... :)

Håper du får smusstillegg

På toget slipper du sikkerhetskontroll og mye annet kjas og mas. Og du slipper å bli fratatt vannflaska du hadde glemt i sekken.

Vel vel god morgen fra Forskningsparken - her må man finne en motivasjon for å drive med masteroppgaven. Har ikke akkurat en veldig blid veileder så da må jeg bare gjøre det beste ut av det. Men først nå kl 09 Springsteen billetter (I wish) :stir Samtidig klarte jeg å drikke litt sur TINE lettmelk i dag morres. Satser på at magen overlever det - heldigvis ikke store mengder så antar det går greit.

Last edited:
This traaaaain, carries saints and sinners......

(Bruce Springsteen, Land of hope and dreams)

God morgen. Nesten først i køen, sier Billettservice. Håper det, for jeg bør helst være ute av døra i løpet av 10 minutter.

Ha en god en :)

God Morgen fra et regntungt vestland, leser at oljeprisen skal ned igjen, som må være godt nytt for oss som liker å bruke denslags. lite flyvning fortiden, men heldigvis en kortvisit til oslo senere i uken.

Ha en fin dag.

This traaaaain, carries saints and sinners......

(Bruce Springsteen, Land of hope and dreams)

God morgen. Nesten først i køen, sier Billettservice. Håper det, for jeg bør helst være ute av døra i løpet av 10 minutter.

Ha en god en :)

Altså The Boss rager høyere enn sjefen din.

God formiddag fra Trondheim
Vanlig dag på jobb, deretter hjem å feire yngstemann som har bursdag. Syklet til jobben idag, så får dagens trim også.
Ha en fortreffelig dag :D :D :D

Altså The Boss rager høyere enn sjefen din.

Sjefen min setter veldig pris på at jeg møter på jobb i tide. Og - i ytterste konsekvens - så kan det å komme for sent føre til at jeg plutselig ikke trenger å møte opp lenger ;)

Fikk uansett tak i billetter, på mobilen, på veg ut døra.

Så var det å prøve å sørge for at jeg ikke må jobbe den dagen.

Sjefen min setter veldig pris på at jeg møter på jobb i tide. Og - i ytterste konsekvens - så kan det å komme for sent føre til at jeg plutselig ikke trenger å møte opp lenger ;)

Og sjefen din gir deg jo også PENGER som gjør at du har råd til å se den andre sjefen. Det er lurt til syvende og sist.

Og sjefen din gir deg jo også PENGER som gjør at du har råd til å se den andre sjefen. Det er lurt til syvende og sist.

Takk for påminnelsen!!! Da fikk jeg bestilt også. Men fytti katta for en pris :(

Back