• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Tilbake etter 4 fantastiske dager i Roma. Godt å se/oppleve våren - og den er på vei nordover også. Nå venter en hel dag på bryggekontoret. Ha en flott mandag!

God mandags morgen

Er oppe sent etter en lang natt. Prøver å få bestilt billige billetter til USA senere i år, har funnet noen bra priser men får det ikke helt til å klaffe.. enda. Nye turbukser og litt dilldall er også handlet på nett i natt.

God morgen. Grålysning 0530, fuglene kvitrer og rådyret ble tatt på fersken i å gafle i seg tulipanskuddene. Våren er her med andre ord.

God morgen fra AMS. Transiten i ATL ble vel spennende igår. Hadde ifølge ruttene 1 times transit, men flyet ble 1 time forsinket fra IAH grunnet lyder i hydraulikken før avgang. Ankomsten ble så flyttet til gate A33 som jo passer ypperlig når man skal videre fra F6. Klarte det såvidt og de viste allerede navnet mitt da jeg kom springende til gaten.

Herifra skulle det bare være grei skuring.

Ha en god en alle som satser på grei skuring på mandagen.

God morgon från en av SAS mini-grisar. Return to ramp inleddes veckan med. Nu väntar vi på besked från tekniska om det blir go eller no go.

Ha en mindre "teknisk" måndag...

Mornings fra Sandaker. Av en eller annen grunn sover arvingen fortsatt, så jeg har fått nye min frokost i ro og fred. Får vel prøve og snike meg ut uten og vekke noen og komme meg til Prærien. Ha en fin dag

God morgon från en av SAS mini-grisar. Return to ramp inleddes veckan med. Nu väntar vi på besked från tekniska om det blir go eller no go.

Ha en mindre "teknisk" måndag...

Return to ramp och ombokad. Det är som sagt måndag...

God morgen fra Snillfjord. :)

Blå himmel, sola skinner( er i alle fall på vei opp ) og fuglene synger her også, kan vel kalles en fin start på en mandag tenker jeg. Små-kjølig er det, men sola fikser nok den biffen etter hvert. Dagen i dag skal brukes på søppelkjøring i all hovedsak, er samlet seg opp en del ila vinteren som nå bør kastes. Dagens tyngste oppgave blir å få et beist av en vaskemaskin inn i en bil og knapt 1 km av gårde til gjenvinning. Tenker dagen avrundes pent med en enkel familiemiddag i ettermiddag.

Dessverre lite fly å spotte, men det betyr at man kan få stappet i seg frokost. Ha en fortreffelig start på uken rundt om. :)

G'morgen fra et solrikt nord. Kom meg greit nordover i går og fikk til og med bagasjen. Kun glede!

Nå venter noen dager med litt faglig påfyll og plaging av kolleger, så de blir glad for at jeg reiser igjen.

God formiddag fra solrike Middelhavet - nok en dag sol og blå himmel :)

Bare kos og ferie - ha en flott dag videre.

Jan

God mandag.

Ny uke, nye muligheter og alt det der. Straks klar for ny jobbuke.
Helgen var rolig. Ikke annet enn å lære fattern om tastekombinasjonen fn+F2 på laptopen hans, samt litt fikling i SAS-appen. Måtte september komme grådig fort. (Måtte selvsagt ta det i appen da kombinasjonen "best tilgjengelighet" og "business saver" ble litt for komplisert for nettsidene.

0ba5c580c3286b3f5c6fe69b5f3a8bb4.jpg

Så da blir det tur med A333 og 3 netter på Doubletree ifm. 33-årsdagen. Alle gode ting er visst tre, sier dem :)

God mandag og uke ønskes :)

Morn frå Trondheim. Burde vel vore ute i sola, men det blir innedag så langt. Kan jo sjå ut? Mini søv, og han stod opp ca 3 timar seinare enn "vanleg"; rundt halv sju...

Har ein dugeleg backlogg med det meste. Snart sommarferie, sikkert?

God ettermiddag fra Oslo. R studio er en fin ting inntil den klikker når du skal debugge noe med 4 millioner oppføringer. Sånn er livet med masteren og jeg hater masteroppgaven. Intenst. :headbang

0ba5c580c3286b3f5c6fe69b5f3a8bb4.jpg

Så da blir det tur med A333 og 3 netter på Doubletree ifm. 33-årsdagen. Alle gode ting er visst tre, sier dem :)

Så sykt fett!!!! Jeg gleder meg allerede til reisebrevet.

God ettermiddag fra Gaustad. Her hadde man litt strategimøte som strengt tatt konkluderte med at jeg burde reise til USA i morgen. Det er jo sånn sett ikke så forbasket lenge til. Nå venter jeg på bekreftelse der borte fra, og så må man jo rett og slett bestille litt. Det var vel ikke nøyaktig dette jeg hadde planlagt for uken, men vi får se.

Uansett - nå er det straks tbane hjemover. Ha en fin en

Aa sende en Fant til USA hoeres ut som en meget god strategi - fant til min store glede nye Tronsmo Bokhandel og tegneserie heaven i kjelleren - fant Will Eisners The Plot som lenge har staatt paa oenskelisten, har vaert utsolgt fra forlag leeenge i USA - selv Powells i Portland har ikke greid aa finne dette. Stor glede! Saa godt til rette i en God Stol paa Kolbotn. Ha en bedre dag med eller uten Will Eisner !

Grei tralt her i den helt malplasserte loungen i Tromsø. Utsikt til ett tak, en vegg og en hel del trær laaaangt borte.

Skulle jo vært på andre siden med utsikt over rullebanen.

Men kanelbollene og kaffen er jo så helt U-T-R-O-L-I-G bra, så det så... :)

Back