Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Joda, men det kommer nok nye muligheter for Hurtigruten. Nå er jeg litt usikker på hvor stor opplevelsen med Nordstjernen ville blitt, ettersom eneste lugaralternativet var "utvendig lugar uten dusj". Tok Trollfjord for noen uker siden, og det er omtrent hotell!

Ah, utvendig lugar uten dusj er da reneste luksus på den gamle skipene. Det finnes jo tross alt både kaldt og varmt vann i vasken.

Du vet du er flynerd når du blir ekstra motivert hvis oppgavene i fysikkboka omhandler fly.... :colgate:

Første mann å regne ut får status og kudos: An aircraft accelerates at 3,5m/s^2 with an angle of 45 degrees above the horizontal. What is the total force that the cockpit seat exerts on the 75-kg pilot?

En stormfull start paa en svaert travel uke....5 moeter med www.mindjet.com I SFO paa planen, haaper aa faa ut Alpha versjonen av en svaert spennende Add-On til MindManager 8.0...haaper DITT vaer er bedre enn mitt.......

God aften fra Thailand!

39 grader i BKK i dag så vi forflyttet oss ut til havet! Så i kveld har vi spis megeg god mat på Beefeater restaurant samt besøk "airport club" for en 5 minutters tid! Her har virkelig SAS mye å lære på hvordan loungene kunne innredes! ;)

BF:cool2

God ettermiddag fra Chicago. Denne uka kunne godt ha starta litt bedre. Kjerringa hadde stukket av med begge nøkla til bilen min så da var det bare å hoppe på bussen i morges. :rolleyes:. Ellers ble det litt booking av jobbreiser på disse urutinerte amerikanske flyselskapene Continental og United. Blir tur til NYC ett par ganger før jul, par turer til San Diego, Denver og ikke minst Minneapolis. Ser ut som det serveres gratis non alkohol på alle flightene inkludert kaffe og te. På de lengre flightene med Continental (de som er lengre enn 3 timer) serverer de varmt måltid bak gardina, på de kortere serverer de sandwicher.. Får håpe at rutinen er på topp så vi ikke styrter :rolleyes: (ja, måtte bare få det ut her siden jeg ikke fikk sagt noe i årets apekattråd før den ble stengt)

Kimpton San Diego skal testes, det gleder man seg til. Nå bærer det hjemat!

Back