Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God dag fra Lilletorget. På plass på jobb etter litt innkjøp før kinareisen og inspeksjon av "Independence of the Seas". Ganske stort skip, som bokstavelig talt setter Akershus i skyggen... Ellers må man konstatere at det er livsfarlig å sykle i Oslo sentrum - men det gikk bra denne gangen også.

God morgen fra Chicago. Litt morrakaldt, men godværet fortsetter i Chicago.

Akkurat droppet kjerringa av ved togstasjonen. De holder på med storprosjekt på motorveien mot der hun jobber og har stengt av masse filer i begge retninger noe som resulterer i tre gang så lang reisetid. Arbeidsgiveren hennes betaler tog og taxi til og fra toget i andre enden.

I dag skal jeg å pisse i en kopp for min fremtidige (kanskje) arbeidsgiver. Blir også et nytt møte med Navteq, håper det kommer et tilbud fra dem også i løpet av uken.

Ellers blir det avreise til PHX på torsdags morran der man skal delta på Freddies gallamiddag og seremoni sammen med 3 kompiser fra Eurobonus.

Ha en fin uke alle sammen

God ettermiddag fra OSL. Fikk 2 timers kjedelig opphold her og venter nå på 1705 avgangen til KRS.

Flyturen innover i dag morges gikk fint. Litt overrasket over å se at damen på raden foran hadde fått med seg strikketøyet sitt ombord. Så der satt hun og strikket. Jeg trodde kanskje at 2 strikkepinner ikke ville komme gjennom sikkerhetskontrollen, men så feil kan man altså ta.

Også morsomt å se 2 RCCL skip til kai i Oslo i dag. Det er vel langt fra et vanlig syn.

Lunsj ble inntatt på Holmen Fjordhotell i dag, og den var noe av det beste jeg har fått. Det var en overdådig buffet. Mulig de hadde gjort noe ekstra ut av det i dag ettersom hotellets eier, Trygve Hegnar satt noen bord bortforbi oss.

Nå er det hjem til dugnad i en forening jeg er med i. Glær mæ! :(

Ellers har jeg et par personlige meldinger.

SOMEONE: Lykke til med kastreringen hos doktoren (du skulle jo under kniven sa du!!) Kanskje du skulle skifte handle til "Vallakk"???

SPEEDBIRD: Date med både en jente i Bergen OG Martin i Oslo på en og samme dag! Er det slikt man kan kalle "flyfille"? Eller er det "rævdilter" det heter i Bæææærrrrgen? :colgate:

Ha en bedre mandag dere! Snart er det tirsdag!!

BF:cool2

SPEEDBIRD: Date med både en jente i Bergen OG Martin i Oslo på en og samme dag! Er det slikt man kan kalle "flyfille"? Eller er det "rævdilter" det heter i Bæææærrrrgen? :colgate:

LOL!! Ja, det så unektelig ut som at Martin var ganske så sjalu i sitt morrainnlegg :D

Heiheihei!!! :angry:

Når ble det en date for to kamerater å dra på konsert sammen??

Det at Speedbird ofret damen i Bergen til fordel for meg, får han nesten ro seg unna selv.

Martin: Kan ikke forvente at 2 gifte karer vet at kamerater kan finne på mye kult sammen. De er jo selv nødt til å ha med kona hver gang ;)

Nåja.. Har nå sett Tommy ha det moro uten kona si, jeg.. ^_^

Konserten var nå bra, og selv om jeg hadde med meg en gutt tidlig i 20-årene, så var det 58-åringen på scenen jeg hadde betalt for å se.. :colgate:

Last edited:
Hallo hallo!
Det var ikke slik at jeg dumpet jenta for Martin sin del!!
Selvom det var leit at jeg måtte dra fra henne så tidlig..
..to timer til så hadde gjerne helgen blitt enda mer suksess! ;)

Problemet var at Martin og jeg hadde gjort avtalen vår en stund før date'n ble avtalt,
og trofast som jeg er, så måtte jeg jo holde avtalen..
..kan vel ikke akkurat si at en eldre, overvektig og skjeggete mann (?) frister mer enn en nydelig 24 år gammel jente som er 170cm høy, 50kg og C-cup.. :drunk:

Du var ikke akkurat nybarbert i ansiktet ihvertfall..
..så hvor du var det aner ikke jeg - og da lurer jeg hvilke planer du egentlig hadde for kvelden i går! :p

SOMEONE: Lykke til med kastreringen hos doktoren (du skulle jo under kniven sa du!!) Kanskje du skulle skifte handle til "Vallakk"???

He he, det jeg gjorde lå nærmere lobotomering enn kastrering....:lol::rolleyes:

Men jeg er fortsatt tvilene til hva Solo- og Juicegutta drev på med:p

Du var ikke akkurat nybarbert i ansiktet ihvertfall..
..så hvor du var det aner ikke jeg - og da lurer jeg hvilke planer du egentlig hadde for kvelden i går! :p

Eh, jo? Jeg husker godt jeg stod og barberte meg ca. en time før jeg satte meg i bilen ned til OSL..

Og det var kun i ansiktet jeg barberte meg..

Tja..
..tror du bør skifte høvel i såfall - for den må være sliten.. :p
Uansett må jeg nesten si meg enig med Tommy med at du virket nesten litt sjalu i går også..
..men jeg forstår det godt - en kjekk Bærgensar som meg! ;)

Neida, tuller litt med deg nå Martin..
..det var meget hyggelig i går - og jenta skal jeg treffe igjen om kort tid! :) *forelska*
(så snart blir det slutt på flyspotting, forum, overtid, etc.. ;) )

.......... og jenta skal jeg treffe igjen om kort tid! :) *forelska*

Ja ja...nok en fortapt stakkar taper mot overmakten......sett deg ut noen fine tøffler ennå? Er det filt eller skinn som gjelder på tøffelfronten iår?:lol

Ha ha ha.. *NOT*
Jeg skal nok holde meg til verneskoene vi har på jobben!
Er ikke noen tøffel jeg, nei..!
Har derimot kjøpt ett nytt forkle til henne.. *løpe i dekning*

Ja ja...nok en fortapt stakkar taper mot overmakten......sett deg ut noen fine tøffler ennå? Er det filt eller skinn som gjelder på tøffelfronten iår?:lol

Nå har vi ikke hørt noe om damer på din front heller da, så kanskje du ikke skulle hovere så veldig?

Eller du vil kanskje søke om medlemsskap i Solo Light klubben du også?;)

Eller kanskje vi bare skulle kalle dem "bruspulverguttene"?

BF:cool2

Nå har vi ikke hørt noe om damer på din front heller da, så kanskje du ikke skulle hovere så veldig?

De siste har ikke vært så mye å reklamere for......:drunk::8:

Dessuten er jeg tøff og stor i kjeften helt til jeg selv sitter i saksa:p:vb-cool:

....og brus drikker jeg bare når lever'n har fri:cheers:

God kveld. Nok en dag med nydelig vær. MyTravel var på Sola idag morges med OY-VKA i Thomas Cook Scandinavia farger. De gjorde seg godt på en A321.
I morgen er det over fjellet med SK4006 og retur med SK4039 samme dag.

Ha ha ha.. *NOT*
Jeg skal nok holde meg til verneskoene vi har på jobben!
Er ikke noen tøffel jeg, nei..!
Har derimot kjøpt ett nytt forkle til henne.. *løpe i dekning*

hehe - fint å se at du er tøff i trynet ennå, Espen - din til vil komme! hehe

Back