God ettermiddag fra OSL. Fikk 2 timers kjedelig opphold her og venter nå på 1705 avgangen til KRS.
Flyturen innover i dag morges gikk fint. Litt overrasket over å se at damen på raden foran hadde fått med seg strikketøyet sitt ombord. Så der satt hun og strikket. Jeg trodde kanskje at 2 strikkepinner ikke ville komme gjennom sikkerhetskontrollen, men så feil kan man altså ta.
Også morsomt å se 2 RCCL skip til kai i Oslo i dag. Det er vel langt fra et vanlig syn.
Lunsj ble inntatt på Holmen Fjordhotell i dag, og den var noe av det beste jeg har fått. Det var en overdådig buffet. Mulig de hadde gjort noe ekstra ut av det i dag ettersom hotellets eier, Trygve Hegnar satt noen bord bortforbi oss.
Nå er det hjem til dugnad i en forening jeg er med i. Glær mæ!
Ellers har jeg et par personlige meldinger.
SOMEONE: Lykke til med kastreringen hos doktoren (du skulle jo under kniven sa du!!) Kanskje du skulle skifte handle til "Vallakk"???
SPEEDBIRD: Date med både en jente i Bergen OG Martin i Oslo på en og samme dag! Er det slikt man kan kalle "flyfille"? Eller er det "rævdilter" det heter i Bæææærrrrgen? :colgate:
Ha en bedre mandag dere! Snart er det tirsdag!!
BF:cool2