• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Selv om det er en våt morgen i hovedstaden er det vel en god morgen... Ble trening i går og det blir trening i dag. Skritmåler er innkjøpt og nå jobbes det mot å gå minst 10000 skritt hver dag - ikke lett. Ha en bedre start på uken...

Strålende morgen fra Tromsø.

Tegner til å bli nok en fin dag her i nord, ikke en sky på himmelen og sola er på vei hit til Langnes. Heldigvis er jeg ferdig kl. 12 idag, så dagen kan nytes :cool:

Planlegging av Chicago-tur #2 er påbegynt, kanskje allerede så tidlig som medio september..... ^_^

Ha en fortreffelig dag :nor

glad mandag!
Nå tror jeg vi akn si at sommeren definitivt er over!
Scanair.no oppdateres i kveld

Enig med CK , tror definitivt sommern er på hell. Det gufset jeg fikk da jeg stakk nesa ut av døra idagtidlig var det ikke mye sommer over.

Det regner og blåser her i byen idag, var noe sinsykt med trafikk allerede 0600 idag tidlig.

Håper dere trives :)

S A

Originally posted by CK

glad mandag!

Ikke enig!

Solen skiner och termometern visar behagliga 20,4 grader i centrala delarna av huvudstaden. I dag blir det en blanding av språk för min del med kundsamtal till Frankrike, England, Kanada, Norge och Finland. Njut av dagen!

Originally posted by CK

glad mandag!

Sommeren over ..... ? Her i nord har sommeren akkurat begynt. Vi har ikke hatt det så varmt i hele år som de siste dagene. I går var temperaturen på opp i mot 25 grader på det meste og i dag tegner det til å bli en like fin dag.

ikke nok med at vi her i nord har blitt avspist med en dårlig sommer, men nå får vi jaggu svi for den gode sommeren sørpå gjennom høyere strømpriser..:baeh

Sommeren over? Nope! Fra ut i uka er det meldt om stabilt godt vær med temperatur rundt 20 på østlandet. :colgate:

Hilsen optimist!

Sommeren er over når det kommer "skolestart"-tilbud i postkassa, og det er 14 dager siden. Og snart er det jul. Pessimist & mørkemann.

Her borte ser vi nok fortsatt temperaturer paa 30-tallet en stund til ... :D

Kom hjem klokken ett i natt etter en times forsinkelse paa 757'en i gaar kveld. Stappfulle lasterom, og maatte flytte 17 duffelbagger opp i kabinen. men delayen var pga teknisk, saa det var ikke min feil!!

Naa sitter jeg og faxer litt dokumentasjon til HR - ser ut som det begynner aa naerme seg ... :up: :up: :USA

God ettermiddag fra Tromsø! Solen skinner og været er bra. Selv er jeg litt mer enn normalt trøtt - kom hjem fra Amsterdam i natt, og sisteflyet fra Oslo var forsinket rundt en time så jeg var ikke hjemme i sengen før 0220....

Og saa har HR tydeligvis funnet ut at jeg er OK - de ringte akkurat og sa jeg sannsynligvis kan starte torsdag!! Whoopee!!

Satser paa at dagen fortsetter i det gode sporet med litt troenderslakt paa Lerkendal!

Jeg er også utover det paranormale trøtt, dog har jeg nettopp tatt ett par timer på soffa'n! :drunk:

Ikke bra å stå opp klokka 4:55 om morran, tar på en gammal skrått - ettermiddagen i går ble brukt på veggen/taket da vi monterte SBS-1 antennen på den allerede monterte "ATC-radio"-antennen... nå tikker flyene inn i ca 100nm radius! :wow:

En dag tidligvakt til så er det ett par dager fri før man går på senvakt helg.. :old

Originally posted by LN-MOW

Satser paa at dagen fortsetter i det gode sporet med litt troenderslakt paa Lerkendal!

*kremt*

I don't think so.......

Attachments

• rosenborg2.JPG
    rosenborg2.JPG
    10 KB · Views: 8
Back