• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris.Er vel bare å sette kursen ned mot Bryggekontoret og en dags økt med kontorarbeid. I morgen settes kursen mot midt-Norge - men før det skal både antall skritt opp og over 10000 i tillegg til kveldens trening. Ha en bra mandag du også:-)

God mandag fra T2 i Kairo, på tide å komme seg hjem til en ny friperiode nå, selv om den ikke blir så lang.

Ha en finfin mandag folkens! :-)

God morgen fra Stavanger. Kaffe som vanlig nå på morgenkvisten. Ellers er det vel bare å brette opp armene å sette i gang.

God morgen fra trikken. Ut av byen, dog ikke veldig langt, for et to-dagers kurs. Riktignok innen et emne jeg delvis er utdannet innen, men når jeg aldri har jobbet med det praktisk er fet greit med litt refresh. Ha en fin dag

God mandag :) Helgen har vært interessant med både Cirkus Cikör og Terje Sporsem. :) Nå starter en nokså normal uke med Bachelor oppgave. Jeg skriver om Flyselskaper kan påvirke de reisendes destinasjons valg. (Med feks nye ruter). JEg skulle egentlig skrive om Nord Korea men læreren tvilte på kildene så vi kom frem til dette i stedet :)

Ha en god mandag :D

God mandag :) Helgen har vært interessant med både Cirkus Cikör og Terje Sporsem. :) Nå starter en nokså normal uke med Bachelor oppgave. Jeg skriver om Flyselskaper kan påvirke de reisendes destinasjons valg. (Med feks nye ruter). JEg skulle egentlig skrive om Nord Korea men læreren tvilte på kildene så vi kom frem til dette i stedet :)

Ha en god mandag :D
Lykke til med oppgaveskriving! :) Hørtes veldig interessant ut, begge temaene, men ser problematikken med pålitelig informasjon om Nord Korea... =/ Håper vi får en oppdatering hvordan oppgaven ble til slutt, og hva du kom frem til. :)

God mandag morgen forresten :) Hjemmekontor hos søster på Svarvaren utenfor Tromsø i dag, fyr i peisen, godt og varmt inne og en fantastisk utsikt fra dette kontoret ;) :D Hjelper på på en ellers typisk mandag morgen, hehe Ønsker alle ei god uke :)

God morgen i den grad det kan være god morgen når SAS ikke stiller med ledig midtsetet og mannen skal se film på IPad og spise frokost samtidig... Satser på bedring i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra solskinnet i Skaun!

Hjem med rødnese fra jobbtur til UK i går kveld, helt grei direkteflight i et smekkfullt fly.

Nå reisefri en kort periode, før kjøret virkelig begynner siste helgen i Mars.

Så da får man strekke litt på seg, kontorere litt og så kanskje hente ved og fyre opp i peisen. Kona jobber sent så da ligger det an til litt usunn mat til middag også., :)

Kim

God formiddag fra Bergen. Ut for å titte på et prosjekt for en kunde, så dagen i dag benyttes til BGO-SVG-ABZ-KOI med retur KOI-ABZ-BGO på onsdag. To nye flyplasser i loggen og spennende prosjekt. God uke!

God ettermiddag fra tropene. Shopping i Bangkok kan være en prøvelse... Men nå tror jeg vi er i boks med alt. Og det ser ut til at maintenance på Radisson Blu endelig har greid å fikse AC'en på andre forsøk. Nå er det bassengtid, strålende mandag spør dere meg[emoji16]

Sent from my iPad using Tapatalk

God ettermiddag fra tropene. Shopping i Bangkok kan være en prøvelse... Men nå tror jeg vi er i boks med alt. Og det ser ut til at maintenance på Radisson Blu endelig har greid å fikse AC'en på andre forsøk. Nå er det bassengtid, strålende mandag spør dere meg[emoji16]

Sent from my iPad using Tapatalk

Ahhh Radisson Bangkok - ikke misunnelig, neida - hadde flere nydelige ettermiddager med øl og kos der. God formiddag fra R10 retning Oslo fra Lillehammer. Snart Eidsvoll, avtaler i byen gjør at jeg måtte komme meg ned fra fjellet en eller annen gang. Men var ikke mye folk i bakken verken i går eller på lørdag. Ha en flott dag. Toget ble rimelig fullt far Hamar oga no skøyter som foregikk der i helga. Masse nederlandsk høres.

God dag fra SK Kantina på ARN.

Helsinki by Sunday Night var en prøvelse. Kom tilbake til hotellet rett før frokosten begynt. To timer på puten og nå på vei hjem til BGO. En litt røff start på uken kan man si.

Håper jeg får tid seinere i dag til å lese meg opp på pensumet jeg burde vært gjennom for morgendagens tur til HiALS og simulator trening.

Hei hvor det går.

God helg

God dag fra SK Kantina på ARN.

Helsinki by Sunday Night var en prøvelse. Kom tilbake til hotellet rett før frokosten begynt. To timer på puten og nå på vei hjem til BGO. En litt røff start på uken kan man si.

Håper jeg får tid seinere i dag til å lese meg opp på pensumet jeg burde vært gjennom for morgendagens tur til HiALS og simulator trening.

Hei hvor det går.

God helg

Heter NTNU nå Hials er historie. [emoji14]

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back