Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så på GPS i kartet at toget holdt 200 kilometer noen steder på vei tilbake. Det er vel toppfarten til Flirt er det vel de heter? Nu er vel ikke dette et jernbane forum men kanskje noen vet. Ha en bra start på uken!![]()
helt greit med et kontor som består av 3 MacBook Pro en 13” en 15” og en splitter ny 16” s
God kveld.
Første feriedag godt i gang. Liten nedtur med skatteoppgjøret, da de visstnok mener at jeg skylder dem penger. Var da ikke sånn i fjor?
Aner ikke om det er tilfeldig, men siste halvdel av beløpet har betalingsfrist på bursdagen min. Sånn for å gni det inn, liksom.
Kommet meg av gårde på et hotell. Videre til et annet i morgen, men først må jeg hjemom og hente passet som jeg glemte, og visstnok trenger på onsdag.
Ha en god en [emoji846]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.