• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nespresso og nyheter mens jeg venter på at ungdommen skla våkne slik at vi kan ta morgenbad. Bowling og kino i Tønsberg i formiddag mens vi venter på at solen skal komme tilbake. Ha en digg mandag du også.

God mandag fra Stillehavet - Cannon Beach lange turer langs stranden, take out fra Pelican Brewery både mat og øl - helt greit med et kontor som består av 3 MacBook Pro en 13” en 15” og en splitter ny 16” morgen starter med Sleepy Monk Espresso og muligens en chocolate orange muffins

God morgen fra en av Ruters røde på vei til Oslo. :) Ny uke starter og det er den siste før ferie del 1 neste uke. Skal bli fint med noen flyturer igjen. :) Grei tur til Lillehammer i helga og 30000 skritt ble gått der. Så på GPS i kartet at toget holdt 200 kilometer noen steder på vei tilbake. Det er vel toppfarten til Flirt er det vel de heter? Nu er vel ikke dette et jernbane forum men kanskje noen vet. Ha en bra start på uken! :)

God morgen fra Flytoget. Bag pakket, inkludert mundbind. Havet kaller, men først skal det flys over fjellet. Får se hva slags frokost Amex tryller frem for 10 øre på Ritazza.

Og jammen kommer det ikke snart ca 8000kr fra skatteetaten.

Last edited:
God morgen fra Warszawa eller Wawa blant venner. Min lille sønn syntes 5:45 var et passende ukristlig tidspunkt å stå opp.

Her er det varmt og godt, men all så fuktig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Kolsås, hvor ting går som det pleier, men i morgen blir det igjen grønn buss etterfulgt av grønt tog til jobb, kjenner det skal bli greit og slippe rushtrafikk igjen.
Siden skatteoppgjøret skal komme i dag så håper jeg at Skatteetaten er fornøyd med den solide mengden tusenlapper jeg slengte i deres retning i mai.

God morgen fra Hvalstad. Hjemmekontoret er alt i gang, barn sendt i barnehagen og snart sendes de gamle videre. Dessverre endel kolleger som har fått brev om at deres tjenester ikke trengs mer, så litt spent på hvordan stemningen på dagens Teamsmøter blir. Besøk med hjem etter barnehagen, så da vet man jo aldri helt om huset står etterpå. Ha en fin dag

Så på GPS i kartet at toget holdt 200 kilometer noen steder på vei tilbake. Det er vel toppfarten til Flirt er det vel de heter? Nu er vel ikke dette et jernbane forum men kanskje noen vet. Ha en bra start på uken! :)

Ja, noe rundt omkring der. Er uansett begrenset med strekninger oppover der det kan kjøres så veldig mye fortere

God morgen fra hjemmekontoret og er klar for flere digitale møter, intervju i dag - så beklager nå tilbake til PC og Evergood i koppen.

Ha en flott mandag videre.

Jan

helt greit med et kontor som består av 3 MacBook Pro en 13” en 15” og en splitter ny 16” s

Eplenerden i meg er bittelitt misunnelig. Min egen 13" MBP er på service. Så jeg klarer meg stort sett med iPhone 8 om dagen. Håper jeg får Mac'en tilbake i løpet av uka. Spent på WWDC i kveld.

Her på kontoret går det riktignok i Windows 10 og Office-pakken. Men man venner seg til det også. Godt i gang med ukas første arbeidsdag på Forus. Enn så lenge er det rolig. Og med arbeidstid fra 0700 slapp man det aller verste kaoset på motorveien. Blir nok verre med returen. Ha en fin dag forumister!

God mandag fra T-banen. Da er det tilbake til jobb igjen etter en super uke på ferie. I går ble det avrundet med å være fadder i en dåp... på Skype... fra Shell på Notodden. :)

Blir en travel uke dette. Mye å ta igjen.

Ha en fin en

God mandag fra det Sørlandske!
Her har det vært strålende vær i hele forrige uke. Minus i helgen, da det selvfølgelig skulle regne. Nå er det mandag, så da er solen tilbake. Typisk altså!

Ellers greit fornøyd med å være tilbake på kontoret. Etter å ha vært delvis permittert i 3 måneder er det fint å skulle jobbe fulltid igjen. Hjelper på lommeboka også!

Ha en fjong uke alle sammen!

Hel fra en 737 på vei over fjellet. To hektiske dager på Vestlandet og så hjem i morgen. Rart å se et så tomt OSL selv etter skoleferiens start.. Lite barnefamilier og så fra rulletrappen at taxfreen var tom.

Kjenner det skulle smakt med en long haul familietur nå.

God mandag fra Oslo, energi og tiltakslyst tilbake etter en heller begrederlig søndag, men en gang må en vel svi/ta seg inn igjen etter sydenliv og hvitvin på terrassen hver kveld eller så forrige uke. :) Denne uken er det jobbegroove, blir bra !

God formiddag fra Orkland.:)

Hvor litt gråvær omsider har inntatt området, og det gjør da egentlig bare godt.

Mandagen byr på litt huslige plikter, rydding i en mailboks og en tur på den lokale butikken. Utover det burde vel mandagen by på en treningsøkt av et eller annet slag også.

Ha en god en.:)

God dag fra Bergen. Grei tur over fjellet i går, selv om tåken lå lavt over Hardangervidden og en derfor knapt så en meter fremfor seg. Tydelig det blir mange norske bobiler på veien i år. Kommer tyskerne også, så skal det bli liv!

Ellers blir det full uke i Bergen denne uken, så det skal nå egentlig bli godt kjenner jeg.

G’morgen. Pasienten hadde en urolig natt, så jeg ga opp å sove videre ved femtiden ..

En lang arbeidshelg er over. En hel fridag i dag til å få gjort det som burde vært gjort i helgen. Nesten så man føler behov for å kalle inn til prosjekterings- og prioriteringsmøte. Men da kaster jeg vel bare bort mer tid. Oh well ...

Ser ut til å bli en brukbar dag, men fare for regn og torden etterhvert ...

God kveld.

Første feriedag godt i gang. Liten nedtur med skatteoppgjøret, da de visstnok mener at jeg skylder dem penger. Var da ikke sånn i fjor?

Aner ikke om det er tilfeldig, men siste halvdel av beløpet har betalingsfrist på bursdagen min. Sånn for å gni det inn, liksom.

Kommet meg av gårde på et hotell. Videre til et annet i morgen, men først må jeg hjemom og hente passet som jeg glemte, og visstnok trenger på onsdag.

Ha en god en [emoji846]

God kveld.

Første feriedag godt i gang. Liten nedtur med skatteoppgjøret, da de visstnok mener at jeg skylder dem penger. Var da ikke sånn i fjor?

Aner ikke om det er tilfeldig, men siste halvdel av beløpet har betalingsfrist på bursdagen min. Sånn for å gni det inn, liksom.

Ja, de elsker å gni det inn :) ;)

Kommet meg av gårde på et hotell. Videre til et annet i morgen, men først må jeg hjemom og hente passet som jeg glemte, og visstnok trenger på onsdag.

Ha en god en [emoji846]

Hvordan reiser du (Bil, Båt, Tog eller Buss)??

Back