God morgen fra Hilversum og hotellet som vistnok er kjent for å mose et eple og sette et kirsebær på toppen.
Ny jobbdag venter før jeg reiser hjemover i kveld.
Ha en fin en
Har hørt rykter om at de har sluttet med kirsebær!
Har du prøvd å blande eplemos med majones og så bruke det som dipp til pommes frites? Anbefales!
![]()
Du drar meg i beinet
Ta deg en stroopwaffel med kroketje.
ville nok personlig avventet nytt pass. Når det er sagt, kan visum i gammelt pass fortsatt være gyldig i mange tilfeller (så lenge siden med visum ikke makuleres/hulles).God kveld fra OSL ekspressen hjem spm man rakk med hårfin margin. Den går jo bare en gang i timen men kommer nesten rett utenfor døra mi da. Nå har politiet på grensa begynt å stille nordmenn spørsmål og. Må visst og kanskje bytte pass pga chipen er vanskelig å lese av sa han. Reiste jo med det samme passet i februar til USA så rare greier. Og passet mitt er kun 4 1/2 år gammelt. Det som irriterer meg med det er ikke å bytte pass i seg selv men det amerikanske visumet. Men men kom da inn og ut av Russland, så burde ikke være så galt
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.