Glad mandag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Tjøme sin ytterkant. Klar for en blanding av hyttekontor og møter på Engø Gård. Ha en flott start på uken du også.

Good morning from Groruddalen - stedet hvor det vokser trær :) Det ser ut som sommeren kommer igjen - slik det var for et par uker siden. Jeg ønsker den velkommen tilbake.

Jan

God morgen fra NSB i retning Osl. Første dag i ferien benyttes til en dagstur til Bergen.
Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen fra Sandaker. Arvingen er igjen hos svigers noen dager, så her er det fred og ro på morgenkvisten. Kontraktsmøte med de nye eierne her senere i dag, så da vil det formelle salget være i boks. Dessuten må vi innom Huseby for å bestille både sofa og spisebord, for å lette litt på innholdet på kontoen. Middag ute med noen venner, så en fin unnskyldning til å unne seg noen glass god drikke. Ha en fin dag

God morgen fra kontoret. På grunn av varslet avbrudd i strøm- og vannforsyningen hjemme fra kl 7, tok jeg turen til kontoret en time tidligere enn vanlig (jeg er ingen morgenmenneske). Var overrasket over hvor mange av mine kolleger allerede var på plass selv om det var midt på natta! (det vil si kl 0730).

Gleder meg til onsdag, for da bærer det mot Værnes for en velfortjent ferie.

God morgen fra Hilversum og hotellet som vistnok er kjent for å mose et eple og sette et kirsebær på toppen.

Ny jobbdag venter før jeg reiser hjemover i kveld.

Ha en fin en

God morgen fra Hilversum og hotellet som vistnok er kjent for å mose et eple og sette et kirsebær på toppen.

Ny jobbdag venter før jeg reiser hjemover i kveld.

Ha en fin en

Har hørt rykter om at de har sluttet med kirsebær!

Har du prøvd å blande eplemos med majones og så bruke det som dipp til pommes frites? Anbefales!

1483432724.5464.jpg

God morgen fra det Sørlandske!

Dårlig med søvn i natt, så man er trøtt som den berømte strømpen.

Har ellers hatt en deilig helg på hytta i skjærgården. Bare synd det var overskyet i hele går. Da vi så hadde pakket sammen og kommet oss i båten, klarnet det naturligvis opp og temperaturen steg med 5 grader. Da er det jo ikke rart at jeg drikker.

I dag er det strålende sol og over 20 grader allerede kl 7. Var visst ferie man skulle ha hatt. Men det blir nok full fart på jobben, og i kveld venter 2 styremøter, så denne dagen skal sikkert få ben å gå på ....

God mandag og fin uke ønskes!

Du drar meg i beinet ;)

Ta deg en stroopwaffel med kroketje.

Jeg er vokst opp med majones på omtrent alt, så det er mulig at jeg har en litt annen mening om hva som er en bra kombinasjon sånn sausmessig :D

Kroket: det blir onsdag det! Pleier å være noe av det første jeg gjør etter ankomst på Schiphol. Innom fettbaren, smekke litt småpenger inni "veggen", åpne luken og få tak i en deilig kroket :up:

Ungene mine gleder seg til å vise konseptet "mat fra veggen" til min kommende samboer (som aldri har vært i NL før).

God formiddag fra Volgograd flyplass. Ikke akkurat mye fasiliteter på airside innenriks her men fant en pub hvor jeg trodde jeg skulle fått tatt en øl før flygingen..njet - pga fotballkamp i dag er ikke det lov. På stadion derimot på fredag fikk jeg nok øl. Ha en fin dag uten rare regler.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God formiddag fra køen ved serviceskranken på BOO. WF883 var sen, og dermed rakk vi ikke SK4577. Nuvel, det går flere fly, så vi kommer nok frem til SVG etterhvert, meg selv, fruen og arvingen. Matbudsjettet på turen kan vel også komme til å bli lavere enn først antatt ;)

He he. KLM klassiker. Det er så sinnsykt mange med en eller annen form for Sky Priority at Priority boarding køen er dobbelt så lang som den vanlige. :)

Men loungen på AMS skal de ha for. Alltid trygg havn.

KL1151, here we come

God kveld fra OSL ekspressen hjem spm man rakk med hårfin margin. Den går jo bare en gang i timen men kommer nesten rett utenfor døra mi da. Nå har politiet på grensa begynt å stille nordmenn spørsmål og. Må visst og kanskje bytte pass pga chipen er vanskelig å lese av sa han. Reiste jo med det samme passet i februar til USA så rare greier. Og passet mitt er kun 4 1/2 år gammelt. Det som irriterer meg med det er ikke å bytte pass i seg selv men det amerikanske visumet. Men men kom da inn og ut av Russland, så burde ikke være så galt

God kveld fra OSL ekspressen hjem spm man rakk med hårfin margin. Den går jo bare en gang i timen men kommer nesten rett utenfor døra mi da. Nå har politiet på grensa begynt å stille nordmenn spørsmål og. Må visst og kanskje bytte pass pga chipen er vanskelig å lese av sa han. Reiste jo med det samme passet i februar til USA så rare greier. Og passet mitt er kun 4 1/2 år gammelt. Det som irriterer meg med det er ikke å bytte pass i seg selv men det amerikanske visumet. Men men kom da inn og ut av Russland, så burde ikke være så galt

ville nok personlig avventet nytt pass. Når det er sagt, kan visum i gammelt pass fortsatt være gyldig i mange tilfeller (så lenge siden med visum ikke makuleres/hulles).

Back