• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et åpent hjemmekontor på Ris. Blir stort sett kontorering i dag - før kvelden byr på trening og ikke minst pakking av koffert for noen dager med sne på Røros:-) Ha en bra start på uken du også.

Mornings fra L1. Fordelen når et av barna våkner tidligere enn normalt er at jeg rekker et tidligere tog. Straks klart for kontorering og i kveld skal det både spilles inn podcast og løpes. Ha en fin dag

God morgen fra Bryn. Det drikkes kaffe, nyheter ruller på tv’n og frokosten er straks klar.
Diverse ærend står på planen i dag, og sannsynligvis også et bar besøk eller to.
Ha en glitters mandag :)

Hei fra Kollen. Time for dekkskift klokken 0900 på Høvik så frokosten må ulves ned. Etter bilen er fornorsket så skal det svømmes, jobbes, hentes, lage mat til barn (med gjester selvf) og så er det bacalao-rester med Dragen.. mmm

God morgen fra det Sørlandske!
Her ble bortekontor til gjemmekontor da minsten ble syk og ikke kunne gå på skolen. Eneste oppgave for dagen er å dokumentere avstemminger. Den kjedeligste oppgaven i regnskapsverden.......

Nuvel... Heldigvis er det Rioja-smaking i vinklubben i kveld, så iallefall ett lyspunkt.

God uke ønskes!

God dag og sånt fra Gaustad. Her har man forhåpentligvis siste gangs intervju med en mulig ny kollega i dag.

Og så må jeg orge bursdagspresang til min eldste kollega i Junaiten. Så jeg funderer på å gamble på at det går greit å sende en pakke fyllt av masse Norsk mat-crap med UPS. Så lenge det er vakumpakket og merket med privat bruk og ikke for videresalg burde det vel funke det. Litt Makrell i tomat, melkesjokolade og brunost liksom.

Hmmm.

Ha en fin en

Litt Makrell i tomat, melkesjokolade og brunost liksom.

Litt røkelaks og sylteagurk?

God mandag fra jobben.

Her sjanglet det av gårde. En kollega er borte, så jeg fikk litt mindre hjelp. Så har jeg knapt kontroll på det jeg skal drive med. Så en kunde som lurer på "nye rutiner?" når det er de som plutselig gjør noe annerledes som gjør at vi krever noe annet av dem enn vanligvis. Også gikk en annen kollega hjem, og jeg er litt usikker på om jeg nå må gjøre noe hun pleier å gjøre, eller om hun bare skulle hjem å logge seg på der. Ikke fikk jeg beskjed, og teamleader flyr fra møterom til møterom, så hun får jeg ikke tak i. Makan.

Innen helgen har det både blitt sluppet et Springsteen-album med medfølgende dokumentar tilgjenglig på nett, og Posten har sluppet en Eagles blu-ray nedi postkassa mi, så jeg gleder meg til helgen.

Ha en god en :)

Akk ja, dere har mandagsproblemer, dere ...

Her er det fridag! Bortsett fra en runde med løvblåseren skal det ikke gjøres så mye, tror jeg. Kanskje rydde litt i lagerskuret ...

Halvannen million forhåndstemte her i GA forrige uke. Det er mye ... Alle mann til urnene!

Det er forøvrig akkurat et år siden jeg reiste på tur sist ..

Attachments

• IMG_0505.jpg
    IMG_0505.jpg
    91.3 KB · Views: 142
Hei fra Sandnes. Her har det skjedd lite. Skulle egentlig vært på ferie i Israel på denne tiden. I stedet blir blir det en god del sløvings i grunn og tar en dag om gangen.

Back