• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad maimandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig mai! God morgen fra Ris. Om en liten stund settes kursen mot Verdens Ende og åpning av hytta for sesongen. Ha en flott start på en flott måned.

God morgen fra Tjøme. Litt morgentåke her i dag, men skimter såvidt blå himmel nå, så den er i ferd med å forsvinne. Hjem til Oslo i kveld. Neppe alene på veien, så får jeg se om stengte tunneler i Vestfold gjør så det blir en alternativ rute hjem. Trodde jeg var ferdig med det da Skjeggestadbroen var på plass igjen. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Deilig med en fridag hjemme før jobben kaller i morgen igjen. Litt tåkete her i dag, men sola skal dukke opp etterhvert. Ha en fin mai dag alle sammen! :)

God morgen fra Oslo Nord/øst - tåken ødelegger for sola som skal dukke opp snart. Østlandet skal få en uke med varme og sol og det er bare å nyte den.

Ingen flyplaner før førstkommende lørdag :)

Jan

I dag er en av de dagene jeg ser et fly på himmelen og konstaterer at "Der flyr det et fly jeg ikke har noe med!"

Jeg og MC'en er klar på Hamar i strålende sol for å kjøre Mjøsa Rundt.

Ha en god 1. Mai!

God morgen fra Kongsberg. Solen skinner og ser ikke snurten av noe som minner om tåke. Først frokost og så en tur ut i solen, men ikke i tog... Middagsgjester er ventet i dag, så blir litt kokkelering etter hvert også. Ha en fiin 1. mai[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen. Våknet 04.00 og var iferd med å gi opp å få sove igjen, men jammen meg gikk deg. I tillegg listet kona seg ut og tok seg av jentene så det ble soving til 0800, lenge siden sist.

Nå blir det en løpetur og Elixia. Vurdere en tur på jobb etter det. Bedre å få gjort ting unna enn å gå å tenke på det hele tiden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Hadde en fabelaktig dag i går, der vi bare sullet rundt i sola. Spiste litt. Hadde litt prosecco. Spiste litt til og koste oss.

Tidlig i køya og frisk som en due i dag.

Nå vanker det litt arbeid for å feire 1 Mai

Ha en fin en

Da er det Mai igjen of snart tid for Fort Lauderdale flyoppvisnimg, eller Air and Sea show.
http://www.fort-lauderdale-marine-directory.com/dir/a/1225.php

Mange sivile og militære fly over sjøen like ved stranda.
Da blir det stappfullt av folk på stranda samt 4-5000 båter som ankrer opp for gratis underholding.
Regner med at det blir hangarskip og annet militært ankret opp også, kanskje ubåt som bonus.
Noen her fra forumet som skal dit og se på?
God men ikke blå Mandag.

Last edited:
God ettermiddag fra HKG, ikke gæærnt å slå i hjel et par timer nede i 'The Pier First Lounge' som det heter her ute.. Stygglangt å gå for å komme ut til kantina her, men vel verdt det siden den er vel en de beste 'one world' loungene man kan finne.. Fint vær er det også i HKG i dag, men dessverre bare en mellomlanding på meg her i dag ..Kina neste

Yadda ... da var det på tide å avslutte langhelgen. Først til dyretannlegen med Store Hund, som har en brukket tann. Deretter over til SC for å flytte litt møbler for Svigermor, med mindre hun kansellerer i siste øyeblikk.

Yadda ... da var det på tide å avslutte langhelgen. Først til dyretannlegen med Store Hund, som har en brukket tann. Deretter over til SC for å flytte litt møbler for Svigermor, med mindre hun kansellerer i siste øyeblikk.

Uffda, hvordan brakk bikkja tanna? Prøvde vel ikke å gnage på stein?

Ikke langt unna. Metallrør ... Dyret mister hue fullstendig når han oppdager smådyr som katter, gnagere etc ...

God mai fra Minnesota. Ser ikke ut til at uværet slo helt til her idag så jeg klarer antagelig komme meg mot oslo i løpet av dagen.

Bruker morgentimene til å lete etter nye desitnasjoner som man kan reise kollektivt til fra SFO, LAX eller HKG. Det er jommen ikke enkelt. Trenger en milage run i Q1.

Ha en god en alle som baler med like store first world problems.

Og det er avgang utsatt halvannen time pga storm mellom Minneapolis og New York. Dette kan bli spennende.

Back