God lørdag her fra Athen! Her er det 19’ og skyfritt. Deilig! Kjente meg ikke helt klar for å rydde bort sommertøyet, så derfor noen dager her. En perfekt tid å besøke Hellas på: behagelig varmt, få turister og gunstige priser på overnatting. Bor veldig komfortabelt på Hera Hotel som ligger like ved Akropolis Museum med gangavstand til den spennende bydelen Plaka, Monastiraki og Syntagma Plassen. Herlig med utsikt på Akropolis høyden rett fra balkongen!
God dag fra skogkanten.. startet dagen med hele familien i badepark og litt i overkant mye sauna (forklarer det alkoholfrie ølet så langt)
Makan! Det er jo så mye godt alkoholfritt øl og så velger du Aas?
Makan! Det er jo så mye godt alkoholfritt øl og så velger du Aas? Vi må ta en prat. Jeg og Jomfru Maria har nylig kvernet oss igjennom alt som er å få kjøpt i vanlige butikker. Vi er ikke øl-jåler, men Aas havner greit langt nede. Jeg liker Munkholm bayer og jomfrua like en pale ale.
God dag fra skogkanten.. startet dagen med hele familien i badepark og litt i overkant mye sauna (forklarer det alkoholfrie ølet så langt)
Halvannen kilo nydelig pinnekjøtt putrer på kjøkkenet mens dragen steller seg til årets første intimjulebord med de to vanlige deltakerne.
View attachment 47891
Virker som det er en litt forum-ting å fortelle at folk liker feilt ting :
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.