Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

Da satt man - ironisk nok - og strevet med en slipsknute, mens iTunes spiller Status Quo med "Gone through the slips" :rolleyes:

Jajaja .. her i ATL slapp vi snekaos, selv om tv-kanalene automatisk slo over i katastrofemodus da det ble observert noen sneflak i morges ... Nå er det imidlertid lettskyet men det skal bli kaldt til natten ... -5 eller deromkring. Den som har sett den globale oppvarmingen bes vennligst sende den tilbake der den hører hjemme! :lol:

Var en kjapp tur til sommerhuset til Svigermor for å fikse et par småting, og nå skal guttungen og jeg ut og finne juletre. Så i god ånd med resten av tråden blir det vel en pils eller to mens man pynter treet. :D

...borte i vest har vi straalende vaer...knallblaa himmel...minus 4 grader og The Olympics snekledt (for uinnvidde er The Olympics fjellkjeden mellom Seattle - Puget Sound og Stillehavet....det er ogsaa hvor Forks - kjent baade i Flight simm miljoe...og stor aktuell i Twilight Trilogien....)...for oss staar en tur opp i sneen paa The Hurricane Ridge....varm Kakao i Port Townsend....foer ute treet skal pyntes....hmmm lurer paa om jeg skal teste LED belysning i aar....ha en straalende helg...

Akkurat fått på plass siste versjon av VirtualBox på Mac-en, og inni der døtta jeg Windows 7 og Ubuntu - funker så det griner så nå har jeg fryktelig mange maskiner i en her. Just what a man needs :spin

VM Ware Fusion ?? Mye godis der....

Takk for tipset pr. mail tidligere. Kjører VBox på noe andre saker også så det ble mest praktisk med det samme. Så kan jeg gjøre som du gjør, ta med serveren under armen.

Helt enig...vi bruker VMWare ESX paa jobb...derfor er det greit aa ta med seg "Servern" hjem ;-)

....foer ute treet skal pyntes....hmmm lurer paa om jeg skal teste LED belysning i aar....

Anbefales! Jeg har LED-lys rundt min fargelyspyntede Charlie Brown-busk og det ser aldeles utmerket ut. Litt diskret blinking og det er fullkomment!

God kveld fra Puerto Plata. Nå er akkurta middagen inntatt, og jeg har benket meg foran TV'en for å se Texas banke Nebraska. Varmt og godt her i syden. Deilig!

Hook'em horns!

Må forresten få lov til å nevne at i dag feires St Barbara. Det er artilleristenes skytshelgen!

Og deres ordtak er: Gjør rett, frykt ingen!

På stedet hvil!

BF:cool2

Last edited:

Må forresten få lov til å nevne at i dag feires St Barbara. Det er artilleristenes skytshelgen!

Og deres ordtak er: Gjør rett, frykt ingen!

På stedet hvil!

BF.cool2

Nå var jeg ingen artillerist, kun en Stinger, men dog en RFK 1......og som vi sa: Skudd kommer, klart bak!

Kaboooooooooom

Back