Glad lørdag ønskes…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag ønskes…

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Pakket og klar for å avslutte 2023 ved Osensjøen/Trysil….bare en tur ut til opphavet for å takke for det gamle først. Når jeg tar neste kopp kaffe med en julemarsipanstang (den siste) er julen 100% fæææridg her. Ha en glad lørdag!

Re: Glad lørdag ønskes…

Glad lørdag fra Tachibana i Osaka området. Omsider var man framme etter 24 timers reising. Jepp, tre flyturer ble det, pluss buss og lokaltog fra Itami flyplass. Kjempefin flytur med ANA og god service! Nesten fire år siden sist jeg var her og møtte mine svigerforeldre. Egentlig føles det ikke så lenge ut.
Ha en super lørdag! Her er det ettermiddag allerede, og litt jetlag. ;)

Mornings fra Hvalstad. Her må det handles inn til nyttårsaften og de påfølgende dagene. Men først må snøen som kom mens vi var borte flyttes litt på. Fristet lite da vi kom kjørende hjem i går kveld. Har såvidt begynt lete etter flybilletter til ymse ting i sommer. Split er fortsatt og hjem fra Lisboa er det mye dårlige flytider. Ha en fin dag

Glad lørdag fra Osl hvor det var smått kaotisk til Osl å være i sikkerhetskontrollen. Men selv da var det effektivt. Uansett ikke verre enn at man rekker en øl før flyet. Ser det er faktisk to charterfly til SSH i dag så tydelig at Egypt er litt inn. Jeg skal dog ikke dit men til GDN med Wizzair.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra hula i Bergen hvor en er i gang med en 12 timers vakt.
Her måtte en selv medbringe knask til nyttårskos da arbeidsgiver overhode ikke har vert i spanderingsmodus, makan asså.
Utomhus er været strålende, sol på vei opp og blikk stille.
Ha en flott lørdag :)

Mornings fra Lommedalen. Det brenner i peisen, egg er til koking og ferskt brød er klart i brødbakemaskinen. Kan det bli bedre? Ja det kan det og det er det. En titt på Yr som viser sprengkulde om noen dager og vite at man da allerede er i varmere strøk og ikke er tilbake i furet værbitt før i februar. I går fikk jeg bestilt innsjekket bagasje med Pegasus og mat på flightene. 495kr for 20kg innsjekket på 2 leggs synes jeg er levelig og maten var også til en overkommelig penge. Eneste irriterende var at det måtte 2 separate betalinger til.
Etter 3 dager i Gudbrandsdalen konstaterte jeg at det har kommet mer sne i sentrale strøk, en det var kommet der. I dag skal resten av sneen bort, det skal pakkes enda litt mer og ryddes og organiseres før avreise på tirsdag.
På veg hjem i går var jeg innom Elkjøp Gjøvik og kjøpte en DJi Pocket 3 Combo til 8395,- https://www.foto.no/dji/159052/dji-osmo-pocket-3-creator-combo. Dermed blir det å sette seg inn i hvordan det fungerer, så vi får filmet litt fra vår rundreise.
Ha en fin dag, med eller uten reisefeber.

Morn fra Kvitfjell.
Nok en dag med lave ambisjoner, men blir nok to runder ut i snøen med både akebrett og langrennski. Arvingen syntes sistnevnte var topp, men distanse dekket måles nok best i meter. Må også få satt en pizzadeig snart

God morgen fra Knausen. Nå er det ganske så snødekt her og familien er på vei ut til bakken. Far skal på pol-tur nede på Vinderen og pol-tur i marka senere.

I kveld er det romjula-hockey på Jordal med venner fra Dubai og deretter feire at bønda blir knust på Kampen Bistro senere.

G’moorgen! Rett over null på morran og tørr frontrute. Bare velstand. Pelsdotten har fått turen sin og slumrer fornøyd foran peisen.
Ellers blir det minimal aktivitet i dag, annet enn å koke en kjele hundemat med rester fra julen og litt tilbehør.

God dag fra Granka. Her bærer det straks ut for å fange lunch utenfor all-inclusive bastionen. Tror egentlig det konseptet funker best for barnefamilier og folk som vil drikke seriøst mye på budsjett. Det har blitt mye handling og spising utenfor murene her.

Men det sagt... for barnefamilier (som forøvrig ikke er tillatt her) og rosa Briter (som er tillatt) er jo dette helt f-ings magic.

Dagene går. Ha en best en.

Last edited:

God lørdag fra Skottland. Nok en dag med frisk luft i høylandet. Her blir nyttårsaften hvit.

Man kan i det minste konkludere med at Polen ikke lenger er det grisebillige landet det en gang var. Dels skyldes det valutakursen og dels skyldes det vel at levestandarden rett og slett har gått kraftig opp. Savner den tiden hvor halvliteren i Polen kosta 15 nok

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Back