Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

mmmørkt mmmmen mmmmildere!

Stille og rolig her hjemem på denne tiden av døgnet. Nespresso i koppen og fyr på peisen - selv sitter jeg med forum og noen nettaviser før formiddagen bringer et lass med aviser på gamle måten. I kveld er det rakfisklag - med selvfisket fisk...

Ha en flott lørdag!

Re: Glad lørdag morgen

God fredagskveld fra Calgary. Har nærmest vært fullt kaos her i dag på grunn av kraftig snøfall, og en del vind i hele dag.

Ellers har det vært en grei dag, i morgen og på søndag blir det for det meste bare avslapping. Ingen spesielle planer for helga.

God lørdag folkens ;)

God morgen fra osl

Her har man vært oppe noen timer. Ennå mange timer før jeg kan sette
kursen hjemover.

I kveld må jeg greie å legge meg tidlig. Fire og en halv time på øyet
er litt for lite.

Ønsker alle en fin lørdag

God morgen - det lysner ute, men er vått og grått (og hvitt på bakken). Det blir nok en tur ut før lunsj. Hva som skjer ellers? Nei, si det. Ha en fin dag.

God lørdag morgen fra OSL der jeg skal overvære lasting og avgang av Sundt Atlanta Skybridge sin første avgang til New York. Følg med på twitter @scanair_no

God morgen fra Bislett. Grått og mildt i byen idag, og halsen er heller ikke helt god. Blir å gjøre noe ærend i løpet av dagen og vurderer også å få trent litt. I kveld skal jeg på julefest hos en kamerat hvor det blir sild, øl og akevit, før man skal ut å male byen rød. Også var det en pakke Smarties i julekalenderen idag. Ha en fin lørdag

Last edited:

God Lørdags "morgen"! Bikkja er luftet og litt lunch skal inntas før jeg kjører bort til universitetet for litt god gammeldags lørdagsskole ;) Kos dere med fri lørdag de som kan!

Go Lørdags morgen! :D her skal dagen tas helt med ro, men kvelden derimot skal jeg vaske meg og stelle meg til bursdags feiring! ;) Ha en fin Lørdag alle sammen!

God lørdag! Her er det fullt med unger, som er iferd med en ganske langvarig oppstandelse. Men siden jeg har fått julekaffe i koppen, kan jeg innvilge meg litt surfetid før frokost skal produseres. Det blir vel noen kokte egg i dag tenker jeg. Og så skal junior og jeg faktisk bygge modellfly senere i dag, ikke verst hva?

God morgen ! Ettersom man har hatt vaskehjelp denne uka er behovet for indretjeneste minimalt. ^_^ Så da har man god tid før innkjøp og tilbereding av bacalao til kvelden. Den vanlige bacalaovinen er det kjøpt inn noen flasker av. Men siden det snart er jul er jeg snill og tilbyr øl og akevitt hvis noen insisterer. :)

Lørdag morgen!

Sterkt preget etter gårsdagens julebord med kontoret. En fantastisk fest! Men akk så kjørt jeg er nå.. Klarte heller ikke sove mer enn fem timer, merkelig.

I kveld er det ny runde; julebord med gamlegutta, ribbe øl og akevit!

God helg!

Snart på tide å pakke litt nå. Til Flesland om tre timer, for så å fly i sete 23C, 4C og til slutt 7E.

Han en bedre, og forhåpentlig langt mer bakrusfri, dag enn meg!

-A

God ettermiddag fra Stavanger!

Da var frokost unnagjort (for lenge siden) og kaffekanna tømt (for lenge siden).

Hmmmm.... tror kanskje det er på tide og komme seg en tur ut og lufte kameraet? NON-flyrelatert med andre ord ^_^

Ha en fin dag forumister! :)

"God dag" trur eg er passande for klokkeslettet ;)

Då blei det ein sein aften, nærmast morgon vil eg påstå, saman med kollegaer på byn i går/dag..... Riktig så fin oppkjøring mot julestria og juleferien. Ei god rotbløyte så det også kan kalles... så derfor ein litt seinare start på denne fine laurdagen. Det kommer til å bli innpakking av julegåver denne helga, men ellers ingen fleire store krumspring ;)

No nydes kaffe'en :)

Ha ein fin dag alle saman!

God dag fra de indre bygder! HK er forlagt til en hytte denne helgen. Men med alle fasiliteter! Jeg ville jo ikke ha satt mine ben i en hytte som ikke har en viss business class standard!

Nu venter strax begg & eiken mens håndballkampen Norge-Japan surrer på storskjermen i bakgrunnen. ICE modem sørger for grei internettforbindelse, champagnen ligger til kjøling i kjøleskapet, Amaronen står til temperering og biffene godgjør seg til kveldens festmiddag. Akk ja! Livet er ikke så værst!!

BF:cool2

G'lørdag fra Maura..

Endelig kommet seg opp, og i dag er det ingen andre planer enn å (igjen) stille opp som sjåfør for en mor som vil på handletur, og litt senere, sette kursen mot Quality Airport Hotel Gardermoen for inntak av litt mat og drikke sammen med de man stort sett kun tilbringer ukedagene sammen med. Julebord, kaller de det visst.

Ønsker alle en fin lørdag, uansett hvor det måtte finne på å tilbringe den :)

Go ettrmiddag fra Troinnhjæm

Slappaving i soffan med håndball,Pepsi Max og forum.Kjørte en god gammel helaften igår ; først show(Valen),deretter 3-retter m/vin og avec og kvelden ble avsluttet på pub(Cafe Dublin).
Bærer preg av det nå ja....men lutfisklaget i kveld ordner det ;)

Ha en strålende lørdag :) :) :)

Sliten jeg i dag også etter en fantastisk åpning av det nye kontoret vårt. Mye vin og god mat til rimelig sent i natt.
Skal en tur til Vollen og spise sen lunch etter hvert på Mats og Martin.

Back