Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

Ny arbeidsdag...om et par timer går jeg ombord i MS Midnattsol og skal være ute i oslofjorden frem til 21.30...tilbake igjen i morgen tidlig - men da ligger vi til kai hell formiddagen før vi går av og det blir noen timer "fri"... Ha en bedre lørdag...

Re: Glad lørdag morgen...

Ahh, cruise på Oslofjorden med hurtigruten er en fin ting! Var selv med på det for noen år siden i forbindelse med Grand Travel Award, kos deg masse EB!!

Dagen i dag startet som i går, "postflyet" fra Bodø kom ned og vi fikk med noen av passasjerene som har ventet siden i går ettermiddag.
Men like etterpå lavet snøen ned, så nå lever vi i spenning... Ganske mange som skal ut å fly i dag også!!

Været i Mosjøen akkurat nå:
* -1°
* Sørlig flau vind
* Begrenset sikt, snøbyger
* Lavtrykk

Egil

God morgen fra København. Fint vær men endel vind. Blir nok en rolig dag idag og planen er å få tatt den løpeturen jeg aldri fikk tatt igår pga det ble skikkelig drittvær på ettermiddagen

God morgen, dvs er jo langt på dag men sitter og spiser frokost og hører på Raga. Ble sent i går før jeg kom meg i seng. Var på jobb til 2300. Siste turen skulle vi fly TRD, OSY, MJF og BOO, men pga glatt bane i MJF mÅtte vi diverte til SSJ. Strevde visstnok i 5 timer i MJF får å få banen bra nok uten å lykkes.
I dag er det fri og det er øl i kjøleskapet :p
GOD HELG!!

P.S.: EB. Hils til "Sjarken" ombord på båten :D

God morgen fra den solfylte gamlebyen. I dag skal det dampes pinnekjøtt i cola...

EB - jeg får aldri ro i sjelen før jeg påpeker denne feilen til alle som gjør den (og det er ikke rent sjelden at kombinasjonen av østlendinger+skribenter er unøyaktige her) - skipet heter "Midnatsol" ikke "Midnattsol" ;) Ved nærmere ettertanke tror jeg til og med NRK Nordland gjorde denne feilen en gang, og det tok ikke lang tid før jeg sendte en mail avgårde til redaksjonen om at de burde vite og huske at det var et stort poeng at det gamle navnet "Midnatsol" skulle videreføres med det nye skipet....

Hjemme igjen etter 700km paa 24 timer. Overnattet paa farmen til konas bestemor og ble beloennet med en straalende frokost. Damen kan selv om hun er 90 aar gammel!

Back