• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad lørdag fra Ris

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken på Ris. Kaffe og forum…mens jeg lurer på hva slags søtsak jeg skal ha til neste kopp. Tur ut til opphavet nå på morgenkvisten før det blir en rolig formiddag. Opp i åsen i kveld på 5-retters middag sammen med 20 andre bra folk. Ha en like bra lørdag du også!

God morgen fra Hvalstad. Espresso og småkaker på morgenen her. En bil som skal pakkes, noen ærend som må gjøres, før vi setter oss i bilen og kjører til Norefjell. Ha en fin dag.

Glad lørdag og Gooo'morgen fra Malmö. Klokken har passeret 7.47 som jo er dagens bedste tidspunkt, men desværre er det IKKE den overdådige dronning der i dag klokken 18.20 skal fragte mig fra København og til München og Barcelona. Det er derimod en maskine i A32X serien. Hav en dejlig dag <3

God morgen fra Oslo.

Frokost, før turen senere går opp til OSL, for årets 53 og siste flytur. Kort hopp over fjellet til BGO, der konsert på Verftet er på programmet i kveld.

God morgen fra Hafjell. Feilmelding på bremsene i en nedoverbakke i går skjedde heldigvis 150 m fra hytta. Ble først et besøk fra Viking og deretter et nytt med større bil senere på kvelden. Fikk sitte på og hentet ut leibil. Veldig hyggelig fyr fra Viking. Men elektrisk Opel Astra betyr at 22% av batteriet er brukt opp Lillehammer-Hafjell. Verksted åpner mandag (regner med at de må re-sette en feilmelding), det samme gjelder leiebilkontor på Lillehammer. Heller ikke kjangs til å få med bagasje i bilen. Ender vel med at minst to pers tar toget hjemover også håper jeg at jeg får stappa bilen med ski og bagasje.

Blåser såpass at neppe aktuelt med hverken nedover eller bortoverski i dag.

Neste jul blir Dubai eller Oman uansett hva de andre ønsker/vil mener. De gamle tåler nok ikke å fly helt til Bangkok.

Last edited:
Morn fra Tønsberg. I god EB-stil så er juletreet borte og plassen er igjen fylt opp med leker. Et lite bytte-ærend idag, men det er i sykkel-avstand og ikke i sentrum så man unngår det store kaoset.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Lillestrøm. Her er det forum, kaffe og TV. Men skal komme meg ut til bakeren for å fange brød og til slakteren for karbonader. Så skare va.

Så blir det vel en tur opp for å skremme opphavet tenker jeg.

Ha en ultrabest lørdag!

God lørdag fra EZE som jo er min navneflyplass. Akkurat boardet KL701 som skal ta oss over Andesfjellene. Det blir bra å komme hjem til et litt tørrere klima, men BA forblir en utrolig metropol. Bobler i glasset og Messi til MIA på nabostand. Ha en fin dag.

Attachments

• IMG_3175.webp
    IMG_3175.webp
    72.5 KB · Views: 12
God morgen fra Amerika. Nydelig stemning og middag på Hooters i går. Fried pickles, kyllingvinger, snow crab akkompagnert av Blue Moon og Margharitas. Betjeningen flirer når bestillingen kommer konstant før menyen er levert. Ble selvfølgelig shopping og far har som vanlig kun bunkret opp med fancy skyllemiddel.

Brygga var såpass deilig i går at stranden ble utsatt til i dag. Tipper det blir steak house senere.

God dag fra SJ østover. Vi håper på en bedre retur enn tur. Det ser bra ut så langt og grensen ved Morokulien ble nettopp passert på rutetid. En fin jul med Dyrene i Hakkebakkeskogen på Nationaltheatret igår og middag på Peppes i mangel på alternativer. Det var masse folk på de få åpne stedene, men Norge holder stengt i julen. Folk skal jo få ha julefri også.

• Like
Reactions: EB
G’ morgen fra SC .. Fint og mildt og dermed kaffe på terrassen. Julemarsipanen ligger i en boks på gjesterommet og er derfor ikke tilgjengelig før disse er reist. Dårlig planlegging.

Blir trolig felleslunch ved vannet imdag, og muligens en båttur deretter.

Back