Glad jeg er ferdig med SAS!!!

Status
Not open for further replies.
Replying to Topic 'Glad jeg er ferdig med SAS!!!'

Eller skal vi si ferdig med Braathens ?
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=11957

Hva med å starte sitt eget lille firma? Må jo være marked for det?

For en som "pendler" mellom NYC og OSL vil en aksjon i SVG få...0 - ja Null betydning!!!

Helt enig EB..

Concorde, hva var vitsen med posten her egentlig ??

Vitsen er vel å poengtere at SAS Braathens neppe vil få økt tillit dersom enda en aksjon skulle komme. Hvor Concorde pendler er da fullstendig likegyldig i denne sammenheng.

Originally posted by Blubird

Vitsen er vel å poengtere at SAS Braathens neppe vil få økt tillit dersom enda en aksjon skulle komme. Hvor Concorde pendler er da fullstendig likegyldig i denne sammenheng.

? Hva f. har sasbraathens med dette å gjøre ?
Jo de er faktisk kunder av STS og BTS og om det blir aksjoner så bli de rammet...

Vel nå har vel STS tilbudt sin kunde SASBr. 100.000.000,- lavere maint kost ved bruk av kun STS ? , eller noe slikt..

Problemet er at den allminnelige kunde ikke vet forskjell på hvilke selskap som er hva innad i SAS-systemet, og dersom en aksjon skulle ramme SAS Braathens på en måte som gjør at de ikke får levert produktet sitt - ja da vil det til syvende og sist gå ut over sistnevnte. Vi vet alle hvordan folk prater seg i mellom: "Ja, nå er det rot hos SAS igjen" osv. osv..

Concorde, hva var vitsen med posten her egentlig ??

Sitter her og surfer litt rundt om kring, og ikke det at jeg skjønner hva alt dreier seg om, men hva er vitsen med alle andre linker til viktige og mindre viktige flysaker på forumet?
Skal dette bare være et pro-SAS-forum? Er det fortsatt åpent (inntil visse grenser av mere graverende art) hva folk legger inn, eller skal vi drive en slags selvsensur her nå...
Hvorfor skal ikke folk som ikke har funnet linken selv få lese artikkelen....?
Mulig jeg har misforstått hele greia...,bare lurer.

Allerede under diskusjon ..
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=11957

Status
Not open for further replies.
Back