• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fritirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet og ukens første fridag. Er vel på tide å starte med innkjøp av julegaver…så helt fri blir det vel ikke. Middag borte hos storfamilien i kveld. Gjør tirsdagen tipp topp.

Mornings fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, da må gjerne til jul jo ender få meg seg både litt stygg julepynt og noen basilusker hjem derfra til jul :p Dog fra å bli hentet med feber i går har han jammen kviknet til fort så vi skal nok både få måket ute og gjort noen ærend. Dessuten kommer de fra Fleks og henter Muskmobilen, og setter igjen en Polestar 2. Ha en fin dag

God morgen!

Skal innom kontoret en tur for en data-oppgradering, og skal så møte en nevø og gå sammen med ham for å tenne lys på min eldste søsters grav idag. På kvelden baking av pepperkaker tror jeg.

Ha en god dag!

Hei fra bortekontoret.. Ble en fin-fin 2k i bassenget på morgenkvisten, men rundetiden litt ødelagt av middagsselskap i går. Nå er det bare å måke seg gjennom noen møter og rett til gløgg-fest hos naboen, som sikkert blir bratt.

Morn fra T-banen. Fikk testet hovedstoppekrana hjemme etter at utekrana fant ut at den ikke lenger skulle la seg stenge. Blir kort dag på kontoret før det dukker opp en rørlegger...

God morgen fra Kongsberg. Planen i dag er en tur til Notodden og deltakelse på juleavslutning der med jobben i dag. Ellers ikke noe store planer utover å dille litt med julematen. Lammerullen skal legges i vann og gravlaksen begynner å bli ferdig.

God morgen fra Oslo. Avatarfilmen må bare ses, selv om den er ganske langtekkelig etter min smak (varighet over 3 timer)
Får se om det dukker opp noe jobboppdrag i dag så tar jeg gjerne en kveldsvakt eller noe.
I mellomtiden ser jeg at vaskeriet er reservert store deler av dagen i dag. Skjer med det liksom? I den blokka jeg har er det vanligvis nesten ingen som bruker det! Jonas Gahr Støre og co må gå av, kan ikke være sånn i dette landet.

GOD FORMIDDAG fra München og LH500 til Rio de Janeiro!

Forlater nå Europa for siste gang i år og returnerer ikke før litt ut i januar 2023. Det blir første gang Rio for min del, så dette blir stas. Deilig å kunne reise Brasil direkte fra Europa.

Det ble aisle Seat på meg denne gangen, men på en 12 timer flight kan det ha siden fordeler( som f. eks slippe å klatre over folk når man skal ta seg til ‘lavatory’). Foretrekker å fly nattflyvning på Long Haul. Bedre med tanke på jet-lag, men jeg skal nok få det til på et vis. Var heldig å få ledig sete ved siden av meg. Lufthansa sine A350 er av eldre model flatbeds i Business Class men det passer meg fint. Har dessuten med ny ‘Tufte’-pysj dette blir bra!

Ha en fin tirsdag!

Attachments

• 96CA0A34-9A82-4DD4-B4F0-E9D451AFA96A.jpg
    96CA0A34-9A82-4DD4-B4F0-E9D451AFA96A.jpg
    93.4 KB · Views: 120
  • 9DFEA254-5DF0-45AF-BD00-A8B2667E0D59.jpeg
    9DFEA254-5DF0-45AF-BD00-A8B2667E0D59.jpeg
    99 KB · Views: 115
  • 1F3AF147-1A77-45AD-A131-530B190912B4.jpeg
    1F3AF147-1A77-45AD-A131-530B190912B4.jpeg
    101.5 KB · Views: 113
Last edited:
God ettermiddag fra tåkeheimen på Tranby,
Årets siste jobbtur inn i morges med 4004 fra SVG. Fin og rolig flight over fjellet i morgentimen. Ser juletrafikken har startet på på OSL.
Jobbmøter i hele dag , i ettermiddag skal jeg oppom Jar og besøke min gamle mor før returen vestover fjellet på siste flighten i kveld.
Ha en fin dag alle.

G’morgen og nok en fridag. Blir mye ‘rykk og napp’ de neste ukene. Men i morgen skal jeg jobbe.

Hentet et par familiemedlemmer på nærflyplassen i går, og fikk mosjonert kameraet litt i tillegg. Dukker muligens noe opp i bildeforumet etterhvert. Dessverre ble det mørkt litt for tidlig. Men det var kaldt. Jævlig kaldt. Det blåser usannsynlig surt over p-husene .. Men som god nordmann er man jo forberedt.

I dag skal bikkjene bades ….

Back