• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad frionsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenet hjemme på Ris. Den japanske SUV`n er pakket og klar og vi setter snart kursen mot det/de nærmeste utland. God lang helg ønskes!

God morgen fra kontoret. Kontorering, foreldresamtale i barnehagen, før kjøleskapet skal fylles opp. Så kan jeg stå å drikke og lage mat. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Fint vær her i dag, så litt trim må jeg få til etterhvert. Kona har fri i dag så vi tar også kanskje en formiddagstur til Drammen og shopper litt og samtidig får oss litt lunch en plass.

Ellers blir det vel litt fotball på TV'en i kveld siden det er full rulle i eliteserien. Dessverre blir det ikke noe Brann på TV i kveld siden de spiller en divisjon under.

Hoi fra Oslo

Teams x 3 og så er det langhelg. I morgen blir det den utflukten når bilen vender snuten mot Kongsvinger for å se Kongsvinger - Brann. På flyfronten står både RET, EVE, ANX, BOO og SVJ på tapeten om to uker, diverre ikkje med flyprat men la gå.

God bedring!

Dessverre blir det ikke noe Brann på TV i kveld siden de spiller en divisjon under.

Nei, da må du vente til i morgen.

God morgen fra Bergen. Blir en hektisk dag, og en rolig kveld etter det. Har tidlig fly i morgen tidlig for å komme meg til Kongsvinger og nevnte kamp, før det blir konsert i Tiggerstaden på fredag. Kan fort bli en riktig så fin langhelg dette!

God morgen fra Tranby,
Travel uke, østover i går etter en travel dag , vestover igjen i ettermiddag etter jobbmøtene her ute i skauen.
Ha en fin dag.

Sånn passe god morgen fra Oslo… Snufsete og vondt i halsen, så har ikke fått fyrt opp hjemmekontoret enda. Får håpe man kvikner til utover dagen. Ingen store planer for langhelgen da det også blir jobb på fredag, men skal også på konsert den kvelden. Kanskje samme sted som Hickok? D-BT her…

Hei fra bortekontoret.. Her ble den kinesiske SUVen byttet ut med tysk SUV i dag da Dragen fikk vondt av meg. Denne kineseren er rask som f.. men ser etter et par dager at den er litt jalla. Ingen av systemene kommuniserer og det virker som alle skjermene er pålimte Huawei skjermer. Jeg kan fint levere ungene i en 30 år gammel Volvo 245, men akkurat stor lissom-SUV fra Kina har jeg for liten selvtillit til.

Deilig med "fredag" igjen, men ser ut som det blir en lang dag på kontoret.

Last edited:
Hei fra Sandnes. I gang med langfri her så det var digg å sove litt lenger. Skal riktignok innom jobben for et personalmøte litt senere, men først blir det en treningsøkt. Ha en fin en!

God utslitt morgen fra Lillestrøm. Litt preget av 2 harde jobbuker.

I går prøvde jeg fir første gang Android Car Play på bilen vår. Det gikk sånn passe, ser jeg i etterkant. Men han jeg skulle i møte med tok det jo rimelig bra vil jeg si.

1a64dca6e42d9834263453d3c5da1770.jpg

Uansett... ha en super dag!

God formiddag fra Vy Bus4you i retning Gøteborg. Det å ta 0945 avgangen er brillefint - man unngår rushtid i begge ender og det er før folk i Oslo finner ut at de skal sette seg i bilen på vei til hytta på Hvaler eller andre steder. Da går dette radig, så er man vel i Gølteborg ca 13:00. Her sitter man i Plus med enkeltsete. Ingen servering eller lounge selvsagt, men bortsett fra det er det nesten som å fly businessklasse. Og så trenger man jo ikke å være på "gaten" 20-30 minutter før heller. 5-10 minutter er mer enn nok.

Morsomt at Vy konkurrerer med seg selv på denne ruta - da de også kjører toget. Dette er faktisk et av få strekk jeg faktisk foretrekker buss fremfor tog hvor toget er et alternativ. Det går raskere med bussen og som oftest er det biligere.Frekvensen er også mye bedre, selv om vi ikke er helt oppe i pre pandemi frekvens på ruta ennå - da gikk det vel 15-20 busser daglig mellom de to byene.

Last edited:
G’morgen fra Solkysten. Ferie eller ikke, her skal det kokes bikkjemat. En kilo griserumpe ligger i trykkoker’n og får etterhvert selskap av grønnsaker og ris.

Ellers blir det antagelig en tur til Fort Morris for å fylle opp turistkvoten litt. Fiskes skal det også gjøres. Krabbeteina innbrakte et par eksemplarer av brukbar størrelse, men vi trenger noen til ….

Puh, travle dager ….

God utslitt morgen fra Lillestrøm. Litt preget av 2 harde jobbuker.

I går prøvde jeg fir første gang Android Car Play på bilen vår. Det gikk sånn passe, ser jeg i etterkant. Men han jeg skulle i møte med tok det jo rimelig bra vil jeg si.

1a64dca6e42d9834263453d3c5da1770.jpg

Uansett... ha en super dag!

La meg gjette. Telefonen din er på Norsk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back