Glad frifredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og da er det selvsagt lettvint å si "De burrde planlagt" bedre når man egentlig ikke vet noe om hva man snakker om?

Som Henshaw sier, er det fortsatt begrenset plass fysisk i termminaler, og ikke minst på hentepunkter. En pakke kan like gjerne ligge på et hentepunkt uten å være scannet, fordi de ansatte i Post i Butikk ikke har hatt plass til å scanne den inn.

Jul + Corona = ekstremt mange pakker i omløp om dagen. Litt som om man jar tre kansellerte widebodys på OSL og alle passasjerene må innom skranke for å bookes om. Det er rett og slett ikke dmensjonert for det heller. og man er nødt til å stå litt lenger i kø.

Men DHL har kapasiteten i orden og leverer.
Det er alt eg trenger å vite, for da bruker eg de når eg kan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spotify hadde også problemer med ambient-musikk som folk brukte på natta. Da de begynte med årslister, var de dynga ned med slik musikk til manges forargelse. Det var liksom ikke det de ville dele med vennene sine .. Men det ble etterhvert korrigert.
Min mest spilte låt på Spotify i 2020 heter ‘Chaos’. Tenk det ...

Min Spotify toppliste er dynget ned med litt Disney soundtracks, hovedsaklig fra Vaiana og kidden er ikke født enda :spin
Slik blir det når det er kun jeg som betaler for Spotify og det er den som brukes på Sonos og kona har dilla på Disneymusikk til tider

Slik blir det når det er kun jeg som betaler for Spotify og det er den som brukes på Sonos og kona har dilla på Disneymusikk til tider

Om jeg forstod det riktig: Du betaler, kona liker Disney, så da går det i Disney?

Om jeg forstod det riktig: Du betaler, kona liker Disney, så da går det i Disney?

Jeg betaler $2.99 ekstra. Kona har da sitt eget abbo og 'forurenser' ikke mine lister. Anbefaler å sette opp dette i 'fellesområdene'. ;)

Og der kom det jaggumeg gode nyheter inn på Messenger .. teamet mitt har fått et nytt kjempeoppdrag så da er vi enda sikrere i jobben i tiden fremover. Da unner jeg meg en ekstra kopp kaffe etter at jeg har vært ute med bikkjene. :up:

Skjønner ikke problemene, fikk julegavepakke fra Norge til Tyskertland på 8 dager, og amazon prime-bestillingene kommer på 24 timer enda. Mostly DHL da.... :)

Og der kom det jaggumeg gode nyheter inn på Messenger .. teamet mitt har fått et nytt kjempeoppdrag så da er vi enda sikrere i jobben i tiden fremover. Da unner jeg meg en ekstra kopp kaffe etter at jeg har vært ute med bikkjene. :up:

Gratulerer så masse. Det er en stilig måte å åpne helgen på

Og da er spørsmålet, som går til alle deltagere: Hva står forkortelsen DHL for?
Google/nettsøk er juks.
Og nei, til tross for enkelte motforestillinger er det ikke "Don't Hurry Lads"

Synes for øvrig Posten er bedre enn Postnord.. Postnord leverer til en butikk som er enda lenger unna enn en Narvesen som er nærmere meg når de skal levere noe. Narvesen tar også Postnord pakker. :headbang Men likevel så er default location lenger unna.

Det jeg er mest imponert over er at postkort fra Nord Korea kom frem. Tok noen uker men likevel, alle kort kom trygt til Norge. Uansett god fredag fra Oslo. Her skal man ha virtuelt julebord snart og man er tilbake på de plattformene som gjaldt i mars. Noe sier meg dette ikke er sånn veldig gøy. En pils på Zoom var ganske slitsomt husker jeg.

Synes for øvrig Posten er bedre enn Postnord.. Postnord leverer til en butikk som er enda lenger unna enn en Narvesen som er nærmere meg når de skal levere noe. Narvesen tar også Postnord pakker. :headbang Men likevel så er default location lenger unna.

Moren min jobbet på en Kiwi-butikk som har utlevering for Postnord. Så fikk de det også på Extra-butikken rett over vegen. Da opplevde hun gjerne at det kom folk som skulle hente flere pakker, der en to pakker hadde havnet hvert sitt sted.

Forøvrig finnes det nettbutikker som lar deg velge. Ofte hentet på et sted i Oslo som er praktisk i forhold til jobben, selv om adressen min er på Øvre Romerike.

God aften fra Stavanger. Dagen har gått i ett, besøk på kontoret på Sola, innom flere rørleggere på jakt etter deler til en heller ukurant varmtvannsbereder, handel på Kvadrat samt mer handling på lokal Kiwi og tilslutt transport oppdrag av datter. Nå nytes luke 5 i årets julekalender, ligger litt etter skjema.
Straks blir det biff og fløtegratinerte poteter.
Ha en nydelig aften :)

Back