Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Klar for en dag med kursing før arbeidshelgen fortsetter. Satser på å få gått en del mellom stedene våre i løpet av dagen...Ha en bra og sprek fredag du også.

Mornings fra Hvalstad. Tilnærmet klare for avgang, men må vente på at barnehagen skal åpne. En polferd og litt forberedelser til morgendagens middag gjør at jeg har en grunn til å gå tidlig fra jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Her suller en rundt med litt kaffe mens TV’n ruller stua. Om litt skal en mot Sola for litt private aktiviteter på gamlekontoret.
Ellers så er det jo helg, og planene er våronna i hagen.
Ha en super fredag :)

God ettermiddag fra Zombie Cafe i Mae Rim. Her sitter man med føttene i en kjølig elv og mesker seg med fersk mango og utmerket kaffe. Formiddagen ble benyttet til litt shopping på diverse factory outlets. Så da fikk jeg varmet AmExen litt. Det trengs jo om man skal gjøre seg noen forhåpninger om en ny CT... Ha en suveren fredda!

364fd3de422dac66799242dacc5ef586.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Limerick!
Er snart på vei til Shannon og flyr hjemover. To rimelig korte transfertider, på LHR og OSL, men det går sikkert helt fint i dag også.

Ha en fin dag og god helg!

God morgen fra Montreal. Her venter en laaaaaang dag på lydmesse. Kan ikke si jeg gleder meg veldig mye akkurat i dag, men sånn går nu dagan.

Ha en fin en

God morgen fra den lille bokhandelen med eget flyselskap her i Seattle - dagen startet med reserve ferge uten bibliotek - men første Sprint i prosjektet ble levert en dag før skjema, så det er en god dag. Fikk en skikkelig spennende ny utfordring i går, prosjektet skal også brukes i Kina og det er en spennende sikkerhets utfordring, men nå mere Peet’s Espresso i solskinnet......

Solskinn her noe lenger mot sørøst og, men dårlig med ferger ... God morgen!

Snart helg ihvertfall. Den skal brukes til å brenne rask og rusk og rydde i hagen. Endelig hatt en ukes tørk, så da er det håp om å få brent ut i 'grøfta' hvor hageavfallet ligger.

Trodde jeg var døden nær i går (manflu), men bedre i dag. Sa forøvrig noen Peet's? :lol:

Back