• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart settes kursen mot Bolleland på Espa, Trysil og til slutt Røros. Klar for familiehelg på fjellvidda. Ha en topp fredag der du er også...skal helt klart holde meg langt unna all svarte butikker i dag;-)

Mornings fra Hvalstad. En espresso og jeg er good to go. -7 ute, så kan vel si vinteren har kommet, selv om snøen mangler. Ha en fin dag

God morgen fra Ruters grå. Klarte nesten å forsove meg men rakk banen 0702. Ikke noe tid til noe black friday shopping annet enn på nettet muligens. Men på den annen side slipper jeg å kjøpe ting jeg ikke trenger

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Her blir det å prøve en liten jet til Aberdeen i dag. Ha en fin en! :)

God morgon frå Stavanger!

Vi har ikkje regn i dag heller, skyfritt og det ligger på frysepunktet. Vinteren er vel i anmarsj -så må snart finne fram ski og kjelke frå loft ;)

Blir avreise for feiring av 70-åring i ettermiddag, så det blir festivitas med familie og venner i helga.

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Groruddalen, og her er også vinterkulden kommet uten snø - så den kjennes godt.

Ha en og helg folkens.

Jan

Uno dos tres BANANAAAA!

Sitter på toget. Mer kontorering i dag. Så julebord i kveld, eller jubelbord som vi av religiøse hensyn kaller det.

Men så har vi da også ofte junibord og julibord. Så til sammen er det fint.

Ha en fin en!!

Grmph fra Klepp. Ingen liker å være forkjølet, så dagens plan er å bli frisk. Så gjelder det å unngå nettbutikker i dag, så slipper jeg å bruke penger på ting jeg ikke trenger. Ha en bedre fredag...

God morgen fra Trondheim!
Var på elevsamtale med minste person i arverekken, før jeg kom på jobb. Minsten gjør det såpass bra på skolen at læreren klager på at han måtte fylle på blekk for å ha nok til søylediagrammene for de var så høye. I et fag er det til og med slik at dersom resultatene ville vært delt på to, at man ville hatt nok "poeng" til to overgjennomsnittlige elever! (100 er snitt, hun har godt over 200 på det meste)

Man kan bli stolt far av langt mindre...

Ha en flott dag alle sammen!

Heisann fra jobben.

Dagen begynte «så der». Måtte fylle tanken, men bensinen var nå så dyr at full tank kom på mer enn «en Boeing». Noen må gå!

IMG_0965.jpg

Heldigvis straks helg. Tror det blir en øl i kveld.

Heisann fra jobben.

Dagen begynte «så der». Måtte fylle tanken, men bensinen var nå så dyr at full tank kom på mer enn «en Boeing». Noen må gå!

Heldigvis straks helg. Tror det blir en øl i kveld.

Bare å betale med riktig kort og så vanker det en del ekstra eurobonuspoeng. Aldri så ille at det er godt for noe :drink

God dag fra havet.

Nå snart krysser vi ekvator og det blir dåp med Kong Neptun i ettermiddag og grilling til middag. Er vel fjerde grillingen vi har på under to uker. Slikt blir det trivsel av.

Sol og 26 grader er helt ålright

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra det Sørlandske!

Black Friday for meg betyr at jeg må drikke masse Jägermeister i kveld!
Og når jeg allikevel skal på julebord til sjøs passer jo det fint!

Ha en skikkelig svart dag dere også! Husk at i dag er det ikke rart at vi drikker! :drink

God jul!

Hellu fra Oslo lufthavn!
Korthelg til det italienske innland på gang. Skal bli godt med pasta og deilige kjøttretter, etter forrige helgs østersbonanza. Men først litt toppings på vinglasset.
Velsmakende helg ønskes!

Glad fredag formiddag fra Romsås i dempet solskinn
Ingen svart fredag her nei! :)

Blanding av gjemmekontor, avspasering og indretjeneste der det hjelper med godt lys. Fikk nå såvidt sett en militær A330 på innflyging forbi oss også

Men viktigst nå er en "once in a lifetime experience" i morgen, da vi skal feire familiens første 100 års dag, i rolige former.
Uten henne, hadde ikke jeg vært her, for å si det slik :)

God helg!

Nok en god dag fra Groruddalen.
Kom inn med SK454 i dag tidlig, og nettopp Romsås var noe av det som kom klart fram i det ellers omfattende skydekket (og noen omveier, bl.a. ekstrarunde over Østfold)

Langt reisedøgn på ca 24 timer er over - CNX-SIN-CPH-OSL, heldigvis foran i kabinen. Kunne se ut som en ble flyttet fram til 1. klasse underveis, men var ingen der ved avgang SIN.
Fikk da sove en god del, så håper dagen ikke blir black. Ingen planer om å kjøpe noe her (ikke handlet noe i Thailand eller på tax-free heller...)

God kveld fra Aberdeen. Fin tur med BMI over hit fra OSL i dag. Kun oss to og ni andre pax fordelt på 49 seter, så god plass! :) Synes vi steg fort med et så tomt fly. Ellers ble kvelden brukt til å bestille tur på nyåret pluss litt til. Black Friday ga veldig rimelige hotell overnattinger og fly var også rimelig, litt poeng bruk gjorde det skikkelig billig. :) Ha en fin kveld!

Tenkte bare å si at Novotel Bologna Fiera kan dere sikkert vente med å booke...
Mulig det ser bedre ut i morgen. Ølbongen lå i det minste klar.
Kommer plutselig tilbake! Om litt... utpå dagen...

Last edited:
Back