Glad fredag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God fredag (frifredag for meg) fra hovedstaden. Nå skal OIIIIIIIO'n pakkes og kursen settes mot Vegglifjell. Ha en bra start på helgen du også!

God morgen, etter et par dager med sykt barn skal det bli helt OK og ta turen ut til Prærien. Ellers er det minst mulig planer for dagen. Ha en fin dag

God fredag fra tiggerstaden. Her har man allerede printet ut helgens boardingkort. Blir stadig overrasket over IT-systemene til forskjellige flyselskap. Fikk i natt invitasjon fra Ryanair til å "Give your feedback" som er overraskende da det er nesten 2 måneder siden jeg fløy med dem siste. Er ikke fornøyd med deres nye policy så jeg tankte jeg likevel skulle si noe. Kopierte over linken og på websiden kunne jeg se "Tell us about your flight to Milan Bergamo". Eehhhh... den turen hadde jeg i september 2010 og de flyr jo ikke lengre fra Torp til Bergamo.
attachment.php

Ha en god en alle som holder dere unna tidsmaskiner før dere er helt våkne om morgenen.

Attachments

• ryan.jpg
    ryan.jpg
    66.8 KB · Views: 443
God morgen fra SAS Gull lounge på Gardermoen denne morgen - venter på SK 821 til AMS denne morgen. Vi får se om det 737-700 eller 737-800 som bringer oss ditt i dag.

Ha en flott fredag videre.

Jan

God formiddag fra BKK.

Det merkes at Krug inntaket økte for hver av de 5 timene QR var forsinket i går. Hjalp heller ikke at jeg bråvåknet 10 min før jeg skulle være på andre siden av byen.

Ha en fortreffelig dag.
Jeg drømmer om å gå i hi for helgen. Tastes kanskje mandag.

God helg

Guten morgen. Her merkes det at det var litt mikrofly&øl i går, men ikke så altfor galt.

I kveld er det nemlig på'n igjen med en kompis som har sin første helgedag hjemme fra hytta, siden i September. Sånn går nu dagan.

Men først er det inn på kontoret og et produktmøte, der ingeniørene tror de skal forhandle med en trøtt og bakfull salgsavdeling. Men neida...

Ha en fin en.

Mårn fra Trondheim
Siste dag før helg, og godt er det. For en uke siden på samme tid var jeg på vei til bakken i Saalbach,Østerrike... Egentlig glad jeg slipper idag :D

Grusomt vondt i halsen, men slipper vel etter et par dager.,...

Ha en fortreffelig dag :D :D :D

God morgen fra OSL! Venter på boarding med DY til HAM. Tilbake med SAS via CPH i plussness class i morgen. 😉
Ønsker alle en fin dag og helg! ☺

God morgen fra Berger

Her har man fått sullet seg på kontoret etter en liten omvei via tannlegen. Hadde noen gamle amalgam fyllinger som trengte litt oppgradering til en ny og bedre modell. Heldigvis kjapt gjort. Det artige er jo at bedøvelsen er på vei ut, og er rimelig øm i kjakan. Ser frem til jeg kan føle tunga og underlappa igjen :)

Plenty av saker på pulten, så mer enn nok å henge fingrene i ut dagen.

Ønsker alle en trivelig helg

S

Det artige er jo at bedøvelsen er på vei ut, og er rimelig øm i kjakan. Ser frem til jeg kan føle tunga og underlappa igjen

Trikset er å ikke ta bedøvelse. Jeg gjorde det alltid før, og var kongen av tannlegeskrekk.

Så bestemte jeg meg, som voksen, å prøve uten. Det var vesentlig bedre. Det borres dødsfort og tiden du bruker hos tannlegen reduseres dramatisk.

Det beste av det hele er at du ikke føler deg "full retard" i to timer etterpå.

Prøv

Last edited:
God formiddag fra Gamlebyen!
Ingen grunn til å fly til fjells etter snøen for min del, det er da heldigvis andre ting å holde på med frem til sommeren kommer :)
Må bl a få besøkt FBU museet i helgen

God helg om du er høyt eller lavt!

God morgen fra Sveits. Er helt ny på forumet og skal poste en tråd når jeg har fått nok kommentarer hvor jeg håper folk er villig til å komme med innspill. God helg til alle!

God fredag. Straks klar for nok en innsats på den lilla pakkeekspressen før man tar en uke fri. Tror ikke det blir vondt :)

Ha en god en :)

God formiddag fra Skaun!

Endelig hjemme etter en rundtur til Zurich og Malta denne uken, landet fint på TRD ent i går kveld.

Nå skal kofferten tømmes lynkjapt, før den i kveld skal pakkes igjen, så bærer det videre til Tokyo i morgen tidlig og en uke i "solens rike"! :)

Slipper både ingeniører, tanken på lange skiturer og obskure mailer fra Ryanair da...

Nå skal først forsikringen få besøk etter at bagasjen min på vei TIL Malta som vanlig ble forsinket, og da fikk man shoppet litt nytt tøy igjen.. hehe.

God helg alle sammen!

Kim

God formiddag fra Gamlebyen x 2 ! ;) Her er man i gang fra sykesofa med å gjøre minst mulig. Da er det vel siste dag hjemme fra jobben på lenge, forhåpentligvis. Formen ganske bra. I natt satt jeg oppe og sjekket restauranter i Kiev, noe skal man jo gjøre, en biff kan enkelte steder koste en kvart ukrainsk måneslønn. Trodde slike forskjeller var utrensket i Europa, men det sier vel litt om økonomisk vanstyre det landet. Vel, nok om det - ha en fin-fin fredag! :fly

Trikset er å ikke ta bedøvelse. Jeg gjorde det alltid før, og var kongen av tannlegeskrekk.

Så bestemte jeg meg, som voksen, å prøve uten. Det var vesentlig bedre. Det borres dødsfort og tiden du bruker hos tannlegen reduseres dramatisk.

Prøv

Tja det kommer an på hvor dypt de skal ned i tanna. Men finnes jo tannleger nå som ikke bruker den tradisjonelle helvetessprøyta og bruker heller en sånn snerten elektronisk sak. Fordelen er at du ikke bedøver hele driten men heller der det trengs. Mye bedre.

Solrik fredag fra Snillfjord! :)

Ah, sola skinner og det er blå himmel så langt øyet rekker, dette kan man venne seg til for å si det sånn.
Her har man alt rukket å kjøre villmann med støvsugeren i 1 etasje, og øvre dekk må nok få en omgang det også. En liten bunke med regninger må nok betales også, så er det utav verden for denne gang.

Helgens planer er 0 og niks. Vinterferien starter i dag, så må nesten se det an litt hva andre har for planer.

Ha en fortreffelig dag! :)

Prøv

Vel, jeg da vil jeg ikke vokse opp. Ut av de 30 minuttene jeg var i lokalet, ble ca 10 brukt til boring og bare 2 til bedøvelse. Ikke gjorde det vondt heller. Så takke med til 2 minutter og 120 kr for peace of mind.

Men i dag satt bedøvelsen i overraskende lenge, var faktisk litt kreativt å få i seg fredagsvaffelen på jobb.

Back