• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Siste arbeidsdag på denne jobben denne uken.. Blir litt ekstrajobbing i morgen. I går bestilte jeg ikke bare en ny hjemme-pc- men 2. Gleder meg vanvittig til både ny pc og ny lap-top - levert på døren innen ti dager. Skal bli godt å komme på nett igjen... I kveld blir det en rolig middag og så gullrekka på NRK!!!

Replying to Topic 'Glad fredag...'

glad fredag - etter å ha nesten dratt en 12-timers dag i går blir det en kort dag i dag. Kaldt og deilig igjen...

God morgen fra Alta.

Her er det -7 grader i dag og ganske grått. Blir nok ikke noe kort dag på meg i dag, for her er det masse å gjøre i forbindelse med undervisningen neste uke.

Det som EB omtaler som gullrekken på TV i kveld står jeg i sin helhet over. Tror heller jeg satser på et par runder i lysløypen istedenfor.

Og i kveld startar Beat for Beat oppatt!!!!!!:thumbup :thumbup :thumbup

Den beste fredagsmorgenen noensinne!! I går kom telefonen jeg har ventet på, så fra mandag 20.mars er jeg ansatt i WF og vil innta høyresetet på mitt flygende kontor i løpet av sommeren, etter diverse kursing :smokin :musikk

GRATULERER, og VELKOMMEN i Flyveselskapet!
Hva blir det først? DH1 på kortbane eller DH3 rundtomkring

Skiiiit kalldt på GEN i dag.
Alt klart for en hektisk dag på Cargoplanning og WF145........ "beat for beat" startet opp igjen for 1 uke siden og du gikk glipp av GLAM !!!

Originally posted by CK

GRATULERER, og VELKOMMEN i Flyveselskapet!
Hva blir det først? DH1 på kortbane eller DH3 rundtomkring

Takk :) Det blir rating på både -100 og -300. Har ikke fått så mye info ennå, men det er vel flyging på alle ruter som en del av opplæringen, og så er det base i Tromsø med hovedsakelig -100 og kortbanenettet :)

LN-BRK, hvis du ikke har kjøpt denne enda, så kan den anbefales på det varmeste.
Wideroe_Cover_x250.jpg

Gjør seg ekstra godt på en 37 tommers LCD TV :smokin

Takk :) Det blir rating på både -100 og -300. Har ikke fått så mye info ennå, men det er vel flyging på alle ruter som en del av opplæringen, og så er det base i Tromsø med hovedsakelig -100 og kortbanenettet :)

Gratulerer med ny jobb. Da er det nok fare for at vi sees i løpet av høsten LN-BRK. Jeg har fartet mye rundt med på 100 og 300 i Finnmark og Troms de siste årene, og det blir nok en hel del turen med WF også neste skoleår.

Originally posted by LN-BRK

Gratulerer så mye ! :)

LN-BRK - gratulerer!!

God natt fra Anchorage, hvor det er klarvaer og minus 9. Burritoen jeg spiste mellom Cincy og Salt Lake City fikk utloep paa spaserturen mellom Terminalene, og nordlyset falmer allerede i det fjerne ....
Blir noen timers soevn foer foerste ankomst (av tre) paa Elmendorf AFB paa formiddagen.

God fredag :)

Kaldt som eff og nesten skyfritt i Oslo idag. Men ikke akkurat noe midten av mars vær.

Klar for hundepass og helg nå,men har vært en ganske grei uke.

Gratulerer med jobb i WF LN-BRK!

LN-MOW: Sist JEG var på Elmendorf A.F.B. var sommeren 1965.Da hadde de B-58 Hustler innom en gang i blant,og den HØRTES lang vei! Det er vel bare noen grå og slitne A-10 og F-15 der nå,skulle jeg tro.

En spesiellt god morgen til TAM Brazilian Airlines som blir introdusert paa New York Stock Exchange idag. Masse flagg utenfor og President i TAM skal slaa i bjella paa aapningen.

Vel god fredags ettermiddag, sitter her og leser til ikke mindre enn 4 eksamener jeg skal ha neste uke saa dette blir nok en knall helg....not:baeh

...noen som nevnte skippertal?:(

Vel grattis med jobb til LN-BRK

Og god helg alle sammen!

Gratulerer saa mye LN-BRK, godt aa se at noen finner veien inn i markedet i Norge!

Venter selv i spenning, naa er det 3 uker siden, og en kan ikke annet enn aa vente.....

Her i London (Ontario) er det +9 og LAAAAVT skydekke, regn og taake og ikke sjangs for noe flyging i dag...;)
Men hvis det blir loenn i dag, saa er det Modellstevne paa soendag!

Originally posted by LN-BRK

så er det base i Tromsø med hovedsakelig -100 og kortbanenettet :)

faen da..ehh.. Gratulere :) Båtsfjord bruker å lokke med vaffler og det får du ikke hos oss i Vadsø :)

Back