• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det blir hjemmehelg denne helgen og jeg skal pleie min kjæreste så godt jeg kan. Muligens en tur ut på fjorden i morgen.
Nå er jeg så fyllesyk at det eneste jeg orker er å sitte og se på ørreten i Sandvikselva.

God fredag fra FedEx. Om ikke jeg skal på Green Day, så blir det nok en grønn dag allikevel. Det ble uttelling på øl- og vinlotteriet på jobben, og to halvlitersbokser med Tuborg skal nå stå og stirre ondskapsfullt på meg til en gang rundt klokken 21-22 i kveld.

Lite planer for helgen, annet enn å avlive de to tidligere nevnte ølboksene.

God fredag ønskes :)

God ettermiddag fra Værnes, som flyter over av reisende. Godt å se at det er liv i det reisende publkum, men behøver de alle å reise samtidig med meg? Det ble smekk fullt fra Frankfurt, og takket være et velvillig Lufthansa crew, ble jeg sittende på klappsete bak sammen med Sandra. Wow .... Hot hot hot ...

Kofferten min kom tuslende som nummer fem på OSL .. pri-taggen funket som en drøm denne gangen. Var ventelistet til TRD klokken 16:25, men tok en maskin tidligere som så litt bedre ut. Så jeg endte opp i sete 6A på RRG. Jeg har flydd denne før og den er ikke blitt bedre. Huff så trangt ....

Da ble det litt ekstra ventepause på Værnes istedet. litt kikkelig mat og en Solo. Godt å være i gamlelandet igjen!

Da er man innlosjert på Rica Strand Hotell i Bergen. Rommet er det minste rommet jeg har hatt på lenge på noe hotell, men det duger vel for et par netter....

God kveld fra Oslo. Da har man vært uten telefonforbindelse i 12 timer and counting... Porterte over til Chess i går. Da jeg våknet i dag ble jeg møtt med "Ingen tjeneste" på min iPhone ..og slik har den vært i hele dag. Lite hyggelig start som Chess kunde, og nå begynner jeg å bli noe forbannet. 12 timer uten mobil i 2010 er uakseptabelt.
Dermed ble dagen på jobb rimelig amputert og da tok jeg en tidligere kveld enn planlagt.

Nå er snart midda'n på bordet ..og så blir det vel litt film i kveld tenker jeg. I morgen venter det fysiske utfordringer :p

Da blir det i alle fall to flynerder på Ullevål i kveld ^_^ Jeg er invitert av en leverandør og skal først få litt mat og drikke på Ullevål Business Class Lounge :drink Sitteplasser til konserten har man også, så det blir jo spennende å se om knyttnevetesten blir bestått :p

Ha en fin fredag!

Super konsert og terningkast 6 spør du meg. Men mens du satt på UBC og spiste biff var jeg på gulvet å rocka.......men nå trengs det mer øl:drink

Re: Endelig torsdag

God kveld av det som er igjen av nok en nyyydelig dag her i Oslo! :)

Dagen har egentlig gått med til litt rydding av klasserom på skolen, før elevrådsmøtet ble åpnet klokken 10.00. Var ferdig der klokken 11.15, og da dro jeg hjem før French Open begynte på TV. Altså ikke så mye spennende som har skjedd i dag ;)

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin kveld videre!! :colgate:

God ettermiddag fra Calgary.

Deilig med sol, men noe ekstremvarme er det ikke, 17 grader akkurat nå. Ingen spesielle planer for dagen i dag, men morgendagen byr vel på litt pengebruk. Skal kjøpe et nytt digitalkamera og en billig hybridsykkel. Gode sykkelforhold her, men gidder ikke å bruke mye penger på en sykkel når den jeg har i Norge er kjempebra og jeg ikke kommer til å ta med sykkel tilbake når jeg flytter tilbake til Norge.

God fredag ønskes alle :)

Da er man innlosjert på Rica Strand Hotell i Bergen. Rommet er det minste rommet jeg har hatt på lenge på noe hotell, men det duger vel for et par netter....

Ikke fortvil, om jeg husker rett har de den beste baren i byen hvis du foretrekker whisky eller cognac.
De har større rom i de øvre etasjene. Spør etter dem.

Super konsert og terningkast 6 spør du meg. Men mens du satt på UBC og spiste biff var jeg på gulvet å rocka.......men nå trengs det mer øl:drink

Super konsert ja! Skikkelig stemning og glimrende live performance.

Jeg ønsker meg sånn t-skjorte-kanon som bandet hadde med seg :colgate:

Ikke fortvil, om jeg husker rett har de den beste baren i byen hvis du foretrekker whisky eller cognac.
De har større rom i de øvre etasjene. Spør etter dem.

Fullt hotell ifølge resepsjonisten. Har rom i 7. etasje og høyere kommer du ikke, men rommet er nok sørgelig lite.....:) Jeg klarer meg. Skal ha 4 netter på Intercontinental Warsaw fra søndag av i Club Room, så jeg satser på at det kompenserer....:)

Fullt hotell ifølge resepsjonisten. Har rom i 7. etasje og høyere kommer du ikke, men rommet er nok sørgelig lite.....:) Jeg klarer meg. Skal ha 4 netter på Intercontinental Warsaw fra søndag av i Club Room, så jeg satser på at det kompenserer....:)

Veldig kjipe standardrom på Strand Hotel - jeg foretrekker Varg Veum-rommet. Sjekk også ut Varg Veum-baren!

Veldig kjipe standardrom på Strand Hotel - jeg foretrekker Varg Veum-rommet. Sjekk også ut Varg Veum-baren!

Har vært i baren, og den er kjekk.:) Alternativtet til Strand var nesten dobbel pris på de fleste andre hoteller i Bergen (festspill tar sin del av hotellkapasiteten). Søndag blir det imidlertid LH til FRA og så videre til WAW, og selv på økonomi pleier det å være en behagelig opplevelse. Fikk meg også klappsete på siste halvdel av turen inn til Bergen, så jeg er well happy :D. Hyggelig crew, veldig god stemning på flight deck, og fabelaktig utsikt.

Back