Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ingen grunn til å sove bort den siste feriedagen... Siste innspurt før morgendagens store fest - det er absolutt mye som ennå gjenstår. Blir også en forsinket bursdagslunsj i sentrum - noen fordeler skal man ha når bursdagen er midt i ferien.

Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

Det må jeg si!
Regnet nesten med at det var jeg som var først oppe og kunne starte "God Fredag"-tråden, men du slo meg vist 15 min.

God morgon frå Bergen :) Nydelig sol her i dag, dog ikkje den store varmen enno, men det kommer vel utover dagen. Snart helg no folkens! ;)

Ha ein strålande dag!

God morgen fra Forus. Solen skinner her og i dag, og med litt flaks kan jeg hente kameraet mitt på vei hjem. Kan vel ikke få en bedre slutt på arbeidsuka? ;)

God morgen fra regntunge Paderborn, om noen timer bærer det mot Dusseldorf, og i følge yr.no skal været lette , da er det håp for litt spotting i kveld evnt i morgen.

God fredag fra Lilletorget. Fortsatt ustadig vær i hovestaden, og det meldes nå om regn også i morgen. Vel, i kveld blir det klassisk helstekt entrecôte med hjemmelaget bearnaise, så da kan det bare regne.. Og Crema catalana til dessert..:)

hadde store planer for en joggetur på morgenkvisten, men da klokken ringte hørte det ut som noen dusjet utenfor vinduet mitt (i 4.!!), så jeg snudde meg rundt og sov en time til. Pøsregnet har gitt seg, men det er fremdeles vått i den svenske hovedstaden. I kveld rømmer jeg Sverige for en helg med familien i Danmark. Ser ut til at det ikke blir ATR72 som oppsatt i tidtabellen, men ATR42 OY-RTH som skal ta meg til BLL i kveld

God fredag morgen!

I helgen blir det besøk hos samboers besteforeldre og mor i Hedmark. Har fått oppdraget med å installere nytt bredbåndsmodem etter at lynet tok den gamle boksen...

Ønsker alle forumister en riktig fin helg og en fin OL-åpning! Heia Norge :nor

God formiddag fra Trondheim/Stjørdal :)

Noget grått idag, temperatur omtrent 14-15 grader.
Siste dag før ferien.....:lol: :lol: :lol: I morra settes kursen mot Danmark og ei lat uke i Karrebæksminde :DEN

Blir sikkert en par bokser Sort Guld idag for å feire at det er ferie. Skål :cheers:

Ha en strålende dag forumister

God morgen fra en liten by omlag midt i Norge! Når jeg ser ut gjennom vinduet ser det grått og overskyet ut, mens Yr.no melder om at det skal være sol og fint ute. Er det bom i værmeldinga eller er det på tide å pusse vinduene? ^_^

Og snart er det helg-helg-helg-helg-helg-helg. Juhuu!

Ha en fin dag!

God kveld fra SD. Nå er jeg akkurat tilbake på hotellet etter en konsert med Sugarland og ZZ Top. Utrolig bra! Var nok drøye 70.000 tilstede på Sugarland konserten og rundt 60.000 på ZZ Top. Nå gjenstår det å gå til sengs og få seg litt søvn. Ha en god fredag alle sammen.

Jøss, driver ZZ Top på fremdeles? Hvor langt er skjegget demmes blitt siden sist jeg så dem i 1988? :)

Da er det omtrent 90 minutter til OL-åpningen, og jeg er glad at NRK har brukt mine lisenspenger til å gi oss et meget godt nett-tilbud. Så 1400 styrer jeg browseren mot nrk.no!

Ellers er det stille på jobb, nesten for stille. Ellers sto kursavholdelse på skjemaet i helgen, men det ble avlyst. Det erstattes fort og raskt av OL på tv.

her i Vadsø har man akkurat kommet inn døra etter å ha vært bryllupsfotograf, om halvannen time er man moteshowfotograf før man kl 1500 blir flyekspeditør et par timer og kl 2200 blir man konsertfotograf.. *puh* Eller så har man jobbhelg igjen, og selvfølgelig når det er Varangerfestival i byen..

God morgen. I dag er det innkjøp av ennå en stor koffert, og en 20" flatskjerm til PC sammen med ei tante som "bare skulle ha en PC i et hjøen"... Videre sammenfatning av historiske greier om flyplassen - på flyplassen.

Fire dager til avreise :skep

God morgen fra vest - for første gang på laaaang tid er noe vått som kommer ned fra himmelen her. Men det er enda en inne-dag så det spiller egentlig ikke så stor rolle.

Ha en fortsatt fin våt eller tørr dag!

God fredag fra Mosjøen som kan melde om 18 grader og lettskyet vær.
Har brukt formiddagen til å støvsuge og tørke støv i hele leiligheta, det skal males litt i noen vinduskarmer ila helga før gardiner og møbler skal på plass.
Blir også en tur ned på Elkjøp og Bohus for å gjøre noen innkjøp... Der gikk de sparepengene . . . :8:

E!

G'morgen fra Alpharetta. Etter tordenvaeret i gaar er tempen gaatt litt ned - meterolygen spaar kun 29 grader idag - men til gjengjeld er luftfuktigheten vesentlig hoyere, 82%. Stor trafikk opp trappen idag gjoer at jeg har ventet litt med aa dra paa jobb, men naa er det like foer. Bare en sving bortom kaffemaskinen foerst.

Back