• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fredag morgen, Nespresso i kopp og kropp og snart åpner hjemmekontoret. Et par møter i sentrum i formiddag før det igjen blir hjemmekontor. Klarer jeg å gå mellom møtene så er dagens antall skritt også sikret. Ha en bra fredag du også.

God natt fra Tampa etter en innmari lang dag med missed connection og litt godsaker. Rakk hotellbaren 10 minutter før de stengte så da ble det en ørliten nightcap. Velfortjent, vil jeg si.

Ha en fin en

God morgen fra Bergen Flesland. Hmm, ikke så mange fly over Norge nei... Så da får man se når man får reist hjem. Ha en fin en! :)

God morgen. En solid frokost er inntatt og en kikk ut vinduet tyder på det kan bli en fin dag i bakken. Og sikkert ikke helt umulig med en utepils servert av en fager jungfrau i dirndl. Ha en en fin dag

a5fe8a2fd8698c5d0d192d7b7ad5b438.jpg

Mornings fra Oslo lufthavn!
Ser ut til å bli friskt i London, så sikringskost må til.
Strøken ukeslutt ønskes:)
d4ac43279c74533b3a346365dfd9a622.jpg

God formiddag fra det Sørlandske!

Dagen startet på sykehuset for å ta blodprøver og nå er det jobb som gjelder. Skal ut og spise lunsj i dag med gode kollegaer og det er jo alltid en hyggelig start på helgen.

I kveld skal jeg sannelig holde meg innendørs. Det meldes om 50 mm nedbør fra kl 16 til midnatt, og heldigvis kommer det som regn........

God helg ønskes!

God fredag fra en solfylt tiggerstad. Idag ligger det ann til del 4 av Disaster Tours 2019.

1) Derby: Derby
2) Toulouse: Opptøyer og tåregass som nådde hotellrommet
3) Los Angeles: Høljregn
4) Granada: ?????

Har nå en anelse om hva som kan gå galt denne gangen. Flyet skal etter ruten komme frem 19:00 og siste buss fra flyplassen som tar over 2 timer går 20:45. Og her skal det flys Norwegian, og allerede har teleslyng stoppet utenlandstrafikken slik at det blir forsinkelser utover dagen.

Ha en god en alle med sans for høyrisikosport.

Ai ai, bobler og avec i går, så blir det sushi og skotsk seinare i kveld.

No er over fem års arbeid med eige prosjekt over, så no blir det godt å kanskje kunne bidra til å hjelpe andre. Først eit par dagar fri!

Ha ein strålande dag!

Lykke til, Robert. Vi følger i spenning.

G’morgen fra Vestsørøst. Etter gårsdagens varmerekord (26C), ligger det an til litt mer beskjedne temperaturer i dag, men likevel på den behagelige siden. Fire dagers arbeidsuke er snart over, så da skal det feires med en fem dagers langhelg. Blir bra, ja, selv om det står en del på programmet. Blir muligens en tur ned til nærflyplassen og - vi får se.

Men nå frokost.

God ettermiddag. Ferdig hos nåværende arbeidsgiver. Etter neste uke som meddommer venter et NAV tiltak med en timelønn på 60 kroner. Velkommen til det moderne slaveriet..Jeg får fryktelig kalde føtter fordi mange av de tiltakene er ubrukelige. Dette er jo dog innafor fagfeltet.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Hah, brukte 7 minutter fra flysete til buss i Malaga. Tror den blir vanskelig å slå. Rakk nest siste buss.
Hos the frogs går det imidlertid veldig tregt. To timer over, og det eneste som griner, er ungen rett ovenfor. Neida... han er kul. Det er jeg som er grinebiteren her :)

Tøøøft... selveste 101st Airborne har reunion på hotellet mitt. Har vært med på en del den gjengen der.

Back