Glad fredag den 13.

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag - og ikke hvilken som helst fredag - det er fredag den 13.

Akkurat kastet ut 12 kunder fra huset - utendørsarrangementet ble flyttet hjem til oss...fantastisk hyggelig å kunne invitere sine beste kunder hjem til seg. Når morgenkvisten kommer blir det treningsøkt og hjemmekontor.

Til lykke med den 13.

Fredag den trettende ja... det ligger godt an til at flyturen tilfeldigvis blir kansellert grunnet ett eller annet slik at man ikke kommer seg til Bodø... Ha en god dag!

Vi faar se hvor god den blir ... men vi er lovet nok en MD11-modell, en frakter, saa det er nok til aa gjoere dagen god for meg!

Her blir det halvdag, saa jeg tar turen hjem noen timer. Noen maa jo klippe gresset ..

Den MÅ jo bare bli god.. satser på nok en dag med kjempevær - det blir frokost, snorkling, spotting, middag, snorkling, spotting, middag osv..

God og god fredag...
Startet dårlig med at jeg våknet en time før jeg strengt tatt måtte, så glemte jeg å hente avisene på tur til jobb også sendt jeg avgangen på feil fly. . .
Lover ikke bra for resten av dagen!

Ellers ser det ut som om sola kommer tilbake i dag! Lover bra for helga, og 20 varme + passer meg bra :)

E!

Sitter på toget på vei til OSL. Skal på helgetur til Vilnius. Satser på at det blir en glad-tur!

Go morn fra Trondheim :)

Øse pøse-vær her, men med kveldens sosiale treff i vente blir det en bra dag allikevel.

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

PS: Audi A5 3,0Tdi Quattro S-line er noe til bil det.....prøvekjørt i går og idag mmmmmmmm...

God morgen fra Stavanger! Da var det endelig fredag igjen! :up:

Håper det blir en rolig dag, får besøk fra oslo i dag, så da går nok noen timer av dagen i dag til møte (et møte som faktisk ikke er "sløseri" av tid)

Ha en god dag folkens :)

Morgonen började bra. Sedan sprang en katt över vägen som tänkte bli under bilen(blev inte). När jag skjölde av bilen på gården lämmnade jag dörren lite uppe innan jag började och glömmde det innan jag satt vattnet på. Ni kan tänka att det är inte trevligt att köra till jobbet med en våt bänk att sitta på!.......Friday 13......

God morgen fra Helsinki. Frokosten er inntatt og etter hvert blir det båttur i det som ser ut til å bli en nydelig og varm dag.

God morgen alle sammen.

Trøtt ja... Natten gikk med til å kjøre noen venner til Gardermoen, så det har vel blitt ca 2 timer søvn. Og nå skal straks bilen på EU-kontroll, så hvordan det går på en fredag den 13. kan jo bli spennende. Får vel ta igjen litt søvn etterpå, før det blir konsert med Status Quo i kveld!

Ha en god dag, folkens.

God morgen fra Kristiansandsfjorden og MS SuperSpeed1.

Nå går ferden til Hirtshals hvor vi skal ha et større arrangement i morgen.

Grønn Tuborg, here I come!!

BF:cool2

God morgen fra København. Delvis skyet og endel vind idag, men det ser ut som det blir behaglige temperaturer. Ny dag med oppgavejobbing venter, men begynner heldigvis å snart bli ferdig. Ingen planer for kvelden, bortsett fra å se en eller to fotballkamper fra EM. Spørsmålet er om jeg ser dem hjemme eller stiker ut eller til en kamerat å ser dem. Ha en fin dag og god helg

Deilig morgen i Kongensgate også. Var i Operaen igår og kan glede alle med at det finnes ikke flottere plass i Oslo! Maken til akustikk.

god formidag fra hjemmekontoret i et lettskyet Asker.
Startet dagen 05:45 med joggetur, startet klesvask før jeg gikk i dusjen, matet datteren og kjørte henne i barnehagen, handlet mat, hand opp vask - og vekket konen som sov sammen med minstemann. Og innimellom det hele var man innom VPN'en og jobbet litt også. Skal SI man føler seg effektiv på en sånn dag. Nå er Starbucks-koppen full med English Breakfast Tea og jeg rekker en liten tur innom forumet før jeg fordyper meg i Ancillary Revenues! Må holde øye med skyene - ser ut til at det kan komme en skur, men da må klesvasken inn!

God natt fra SEA. Her er kl2:13 og jeg gaar straks og legger meg. Skal hjem med NWA via MSP "i morgen" kl15 og regner med ting gaar bra selv om datoen kan vaere skremmende for de overtroiske blandt oss.

Deilig morgen i Kongensgate også. Var i Operaen igår og kan glede alle med at det finnes ikke flottere plass i Oslo! Maken til akustikk.

Hvordan vil du beskrive benplassen i Operaen?

Som SK, DY eller FR?

BF:cool2

God dag fra hovedstaden - akkurat nå er det
10.png
men det ser jo heldig vis ut som vi går mot
03d.png
i helgen, dog ikke så varmt som tidligere. Snart ferdig med arbeidsdagen - ha en strålende helg på bakken eller i luften!

Back