Men mat og drikke er jo helt absurd. 100 kroner for en Cola og nesten 200 for en 0.33 Heineken setter litt standarden. 600-ish for en hovedrett til lunch er også friskt. Men stedet gjør at det er verd det. Så får vi heller leve på lefse og flaskepant i høst.
Omtrent som å selge kassettspillere til mangfoldige tusen kroner?:stir
God morgen fra CitizenM Kjøben.
Eneste plan for dagen: Rekke balja til Oslo som går 16:30. Tror det bør gå.
Ha en god en [emoji846]
Plan A utgår visst. De som kjører S-togene skulle ha faglig møte.
Skal man da vente på DFDS-bussen, eller prøve seg på en «vanlig» buss (som muligens er stappfull allerede)?
Nå mener jeg at DFDS bussen må forhåndskjøpes ombord eller på nettet. Ser ut fra DSB.dk at S togtrafikken er gjenopptatt men at forsinkelser må påregnes, så kanskje prøve å dra litt tidlig?
Joda, og den har jeg betalt for så jeg kan ta den hvis jeg vil. Men nå sitter jeg på et S-tog og satser på tidlig boarding hos DFDS.
Ikke bruk all tiden på den kjedeligste øya. Kom dere nordover med Cat-Coco! Og gjør dere det så hvofor ikke kjøpe med en polo-skjorte i XL med den spesielle logoen for Cat-Coco til en stakkar som ble lurt til å ta helgetur i Derby? De var utsolgt da jeg reiste med dem.God morgen fra Fnat Seasons på Seychellene. Rimelig fjong plass. Men mat og drikke er jo helt absurd. 100 kroner for en Cola og nesten 200 for en 0.33 Heineken setter litt standarden. 600-ish for en hovedrett til lunch er også friskt. Men stedet gjør at det er verd det. Så får vi heller leve på lefse og flaskepant i høst.
Ikke bruk all tiden på den kjedeligste øya. Kom dere nordover med Cat-Coco! Og gjør dere det så hvofor ikke kjøpe med en polo-skjorte i XL med den spesielle logoen for Cat-Coco til en stakkar som ble lurt til å ta helgetur i Derby? De var utsolgt da jeg reiste med dem..
Besøke Seychellene uten Vallée de Mai eller Anse Source D'Argent? Gal mann! Da kunne dere like gjerne dratt til Mauritius.Vi har ikke tenkt å forlate resorten i det hele tatt vi. Ellers skulle jeg kjøpt deg skjorte.![]()
For de som er på reisefor kan jeg advare om signalfeil mellom OSL og Eidsvoll. Det for endel forsinkelser.
Vi er nå ca 30 min forsinket. Har 5 min transit på Dombås og ifølge reglene til Vy er de ikke ansvarlig for noe om folk ikke har beregnet minst 60 minutter transit.
Det er 30 minutter transit som gjelder ved overgang fra Raumabanen, men 60 min ved overgang til Raumabanen. Så ingen advarsler om dette da jeg bestilte.Raumabanen? Mener den er et unntak til den regelen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.