Gla onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe i kopp og kropp og snart klar for dagens første møte - frokost med den beste kunden på et av hotellene i sentrum. Ha en bra onsdag - det nærmer seg helg:-)

Mornings fra Sandaker. Forsøker få liv i kona så jeg får kommet meg på jobb. Fra i dag har vi også et fullt operativt bad, hvilket er litt praktisk. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. En helt vanlig dag på kontoret i dag, inkl 2-3 møter. I kveld er det noen som skal feires, så da blir det en tur på Våghals. Faktisk første gang, så det blir spennende å se om gutta leverer varene. Ha en finfin onsdag[emoji3]

Hei og hå nordfra. Begynt å lysne litt bak meg. Sitter med fersk kaffe i koppen og nyter å kunne spille litt Big Big Train på høy styrke før kollegene begynner å ankomme. Har kunde på besøk i by'n så regner med at mesteparten av dagen går med til det.

Hoy onsdag fra Sola. På disse kanter fortsetter høstens inntog.
Ellers er første økt på kontoret unnagjort.
-Logge på.
-Sjekke mailboks, den var tom.
-Neste økt er morgenkaffe

Ha en fin fin dag :)

God morgen nr 2 fra Sola

Her har man 2 dager fri for å reise til Oslo for å le av en småfeit amerikaner i kveld.
God tid til flyet, så rekker å kjøre både vaskemaskin og oppvaskmaskin før avreise.

Regner ute akkurat nå, men hvor lenge det varer vites ikke, men taxi er en fin ting :p

Ha en fin onsdag forumister :)

God formiddag fra Mallorca- nå er sola oppe og temperaturen er godt og varmt. Fra 24 grader i går, da det lett overskyet.

Dagen går til å kose oss.

Jan

God midtuke fra rett vestenfor!
Lett fyllesjuk etter gårsdagens "lenge siden jeg har spist sushi" hos Den Gamle. Blir fort til at resten av proseccoen blandes med litt Aperol. Samma det, for nå er det fem nattvakter i vente. Fett nok, når man først er i gang. Kanskje jeg til og med får trent litt før arbeidets begynnelse. Det hadde vært noe, det...
Lun onsdag ønskes :)

Last edited:
frokost med den beste kunden på et av hotellene i sentrum.

Du går jammen i meg all-in. Ikke nok med at du blir med kunden på rommet, men du blir til frokost. Way to go!!

God morgen fra toget. Var trøtte når klokka ringte i dag, så vi stilte den en time frem. Så lå vi og så i taket i en time og klaget på hverandres morgenånde. Blir ikke mer romantisk enn det.

Nå kontor.

Ha en fin en

God onsdag fra verdens minste hotellrom. Av praktiske årsaker ble det to netter på hotell i hovedstaden. Av «fornuftige» grunner ble set enkeltrom. Hadde døra slått innover hadde den krasjet i senga.

Ut å tusle litt. Bl.a. se om man får byttet batteri på en iPhone før det blir middag og underholdning litt senere.

Ha en god en :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Morn fra Bergen.

Booket champagne smaking i desember. Fly booket. Hotel taes når det nærmer seg.

Hva skal man finne på resten av dagen da??

Ja ja, kurs til kvelden så tiden strekker til i dag. Godt er det

Sent from my iPhone using Tapatalk

Årets tannlegebesøk unnagjort. Null hull! Det skal feires med en cola og en monstersjokolade fra Mondelez. :colgate:

God eften frå Sydney igjen. Testar ein Stone&wood pacific ale medan eg venta på takeaway pizza. Trur muuuuuligens vi køyre kidsa litt hardt på sight seeing... Mini blir litt rabiat. Men akvarie var svært populært. Zoo i morgon, prøver å ta det ned eit knepp og ikkje gjere så mykje etterpå. Ha bra dag!

Telefon levert inn på Eplehuset 10:31. Mail om at den var ferdig kom 11:34. Er nesten imponert.

God formiddag fra Snillfjord. :)

Høstlig vær i lufta. Skyet og grått, men ikke verre enn at det går an å ta en tur utenfor husets fire vegger. Ikke mange planer denne dagen, men jeg kjenner noen som fort kan finne på å endre på akkurat det.

En uke igjen til avreise Oslo. Til helgen skal nye Europris Orkanger raides for en ny koffert, det kan man trenge. Spørs om man ikke bør legge inn en shoppingrunde for diverse andre innkjøp i samme anledning også.

Ha en fortreffelig en! :)

Hei fra Forus. Lunsj i magen. Kaffe i koppen. 2,5 timer igjen av arbeidsdagen. Pleier være de timene som går senest unna....

Tidlig god morgen fra Florida.
Skal hente ny båt idag, den er i Stuart, 80 sjømil unna.
Blåser kuling så man får brynet seg fra første dag.
Snart klar for charter turer igjen.

Telefon levert inn på Eplehuset 10:31. Mail om at den var ferdig kom 11:34. Er nesten imponert.

Bra du ikke fikk SMS, da... :)

God dag fra et regntungt Bergen. Her er det verste over for dagen, og stillheten begynner å legge seg. Snart tid for å komme seg hjem igjen tenker jeg. :)

I morgen blir det Riga tur, så det blir nok liv. Gjensyn med Labietis blir det også og noen gode øl.
http://www.labietis.lv/en

God eften frå Sydney igjen. Testar ein Stone&wood pacific ale medan eg venta på takeaway pizza. Trur muuuuuligens vi køyre kidsa litt hardt på sight seeing... Mini blir litt rabiat. Men akvarie var svært populært. Zoo i morgon, prøver å ta det ned eit knepp og ikkje gjere så mykje etterpå. Ha bra dag!

Zooen i SYdney er knallbra - fin båttur er det også dit.
God dag fra Oslo - dette jobbsøkerkurset går sin gang. I dag ble det anbefalt å melde seg inn i Rotary klubb for å skape nettverk... Har booka to intervjuer hos to ulike bemanningsbyråer i morgen så da er vel min bedriftsightseeing på plass. Har ikke jobba fryktelig hardt med det må jeg innrømme, men det er da noe som kan bli godkjent av kursholderne.

Ha en fin dag uten rare anbefalinger.

Back