Gjett hvor: Quiz

Martin

Moderator
Medlem
IMG_0601.jpg

Noen som ser hvor i verden dette er, og hvor jeg var på vei da bildet ble tatt? :D

Nei, bildet er ikke tatt i Norge.

Turen jeg skulle ut på her, har en rutetabelltid på ca. 16 timer.

ville kanskje ha tippa fra London jeg da :) Ser ikke sånn ut på OSL da :) (iallfall ikke som jeg har fått med meg) :)

Det lengste du har vært med fly (som jeg vet om/husker) er SEA og det er 10 timer fra CPH. Og du har ikke vært så lenge i CPH mellom OSL og SEA flightene. Etter hva jeg kan huske...

Det lengste du har vært med fly (som jeg vet om/husker) er SEA og det er 10 timer fra CPH. Og du har ikke vært så lenge i CPH mellom OSL og SEA flightene. Etter hva jeg kan huske...

Jammen du har vel ikke oversikt over alle mine flighter?

Jeg sa 16, det kan kanskje ha vært litt mer. Og fra bildet ble tatt og til jeg stod på OSL, hadde jeg reist tre legs/etapper. Altså en 16-17 timer fra avreise fra dette stedet, til jeg stod på Oslo Lufthavn Gardermoen.

Kan ikke være Kiel-Oslo. Den overfarten tar 20 timer. Køben-Oslo kan det være da den overfarten tar 16 timer. Tipper DFDS terminalen i København.

Kan ikke være Kiel-Oslo. Den overfarten tar 20 timer. Køben-Oslo kan det være da den overfarten tar 16 timer. Tipper DFDS terminalen i København.
Da skal han få infraction for å ha lagt den i flyforumet :old

EDIT: Fra spøk til alvor - skal vi forsøke å holde quiz-ene i rett forum?

Last edited:
And the winner is: Grindstein

Takk takk Martin. Om du skulle ha noe fritid til overs i morgen formidag, så ta turen bort til den garvemaskinen som er i krysse Nannestadvegen (RV120) og gamle dalsveg på Maura å slå av en 5minutters prat. Jeg blir stående der å vente på hafslund. Intil dem er ferdig får vi ikke gjort en dritt der.

Back