Utifra SAS sin definisjon så kan jeg altså ikke ta med noen av de(kun +1) inn i loungen fordi de ikke er nærmeste familie? Rimelig rar definisjon de bruker om jeg får si det.
Er vel stort sett det samme overalt?
Utifra SAS sin definisjon så kan jeg altså ikke ta med noen av de(kun +1) inn i loungen fordi de ikke er nærmeste familie? Rimelig rar definisjon de bruker om jeg får si det.
Nei, det har slått meg og. Litt dumt for meg som er ung og fortsatt student. Hender fortsatt at jeg reiser sammen med min mor, far og søster til utlandet, med sier SAS at de egentlig ikke kvalifiserer som nærmeste familie...Loungeadgangsreglene er jo tydeligvis ikke laget med tanken om at unge personer kan ha gullkort, i bakhodet![]()
Skal reise med SAS til Newark på business, bookingklasse Z. Noen som vet om det er mulig å ta med seg en gjest i sas-loungen? Har p.t. kun EBS, dessverre.
Er det bare de med EBG som kan ta med gjester inn i loungen, eller kan også de som reiser på business ta med gjester?
Denne traaden er litt gammel, saa jeg spoer. Gjelder reglene for aa ha med partner og barn i lounge ennaa. Vi er mor + far, et barn over to og et under to aar med Star Alliance Gold (ikke EB).
Du må nok ha sas ebg for å få ha med gjester. Ingen i følget med EBS? Nå om sommeren kan de ha med gjester.
I verste fall maa et barn betales inn, time will show. Noen som vet om det er samme regler for Amex Platinum i OSL Lounge?
Loungedragen var grei og slapp inn samboer og to barn (ett under 2 og ett på 3) uten avgift men sa at vi egentlig skulle betalt for det eldste barnet. Hun smilte og pekte på lekerommet. Takk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er du ikke EBG? Da skal vel barna være med gratis som nærmeste familie, eller var dette en kontraktslounge?
Så nå du ikke var ebg.