Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit

Peppep

ScanFlyer Gold
Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit

Jeg flyr FRA-DEL-BKK på to ulike bookinger. Reiser med LH FRA-DEL med ankomst 00:30 og TG videre den påfølgende formiddagen.

Regner med at LH og TG i utgangspunktet interliner, men vil den lange transittiden (eller at den er overnight) gjøre at de ikke klarer å sjekke meg inn hele veien? Går det evt på "goodwill" fra innsjekkingsagenten?

Last edited:
Re: Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit

Det är "goodwill" då du inte reser på en genomgående biljett.
Tänk också på att risken för att någon öppnar tjuv din väska & tar saker ur den ökar med ett såpass långt stop i DEL.
Om jag vore dig skulle jag se till att emballera hela väskan med plast eller tejp.

Re: Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit

Det är "goodwill" då du inte reser på en genomgående biljett.
Tänk också på att risken för att någon öppnar tjuv din väska & tar saker ur den ökar med ett såpass långt stop i DEL.
Om jag vore dig skulle jag se till att emballera hela väskan med plast eller tejp.
Jeg bor på transithotellet (airside), så bagasjen må nok oppbevares noe sted på flyplassen uansett. Har ikke visum, trodde jeg skulle klare å unngå transit gjennom India, men er man desperat, så er man desperat. ;) Alternativet til gjennomgående innsjekk er at jeg må vente på å bli eskortert til baggage claim osv, som kan ta lang tid. Får håpe at de er velvillig i FRA. :)

Back