BSSW
Browncoat
:baeh:devot:Da svarer jeg med at NG har 6 dripsticks i hver main + 4 i center mot CL'ene sine 5 i hver maintank! :musikk
Gi meg litt tid så skal jeg slå den og

:baeh:devot:Da svarer jeg med at NG har 6 dripsticks i hver main + 4 i center mot CL'ene sine 5 i hver maintank! :musikk
Hvilke fly er størst av 737-500 og 737-600???
SAS NO har to versjoner av -600. De har 120 og 123 seter. Ex BU -500 har 120 seter.
To typer -600??? er det virkelig to typer av samme type fly???, det kan ikke bare komme en annen -600 fly med bare 3 seter forskjell!!!
Det kan da ikke stemme!! har altid hørt at 737-600 var den minste av 737ere, og fraktet ca 112 til 116 passasjerer, iallefall de til sas før de satte inn nye seter inn. Nå er det vel 120 seter i 737-600ene til sas eller ???
Er det ikke bare et tilkoblingssted for toalettømming på NGen også, mot to på CL?
To typer -600??? er det virkelig to typer av samme type fly???, det kan ikke bare komme en annen -600 fly med bare 3 seter forskjell!!!
:up:
+ en NG har totalt 12 spoiler paneler mot CL'ens 10 (NG har to ekstra grounds spoilere ytterst!).
Du forstod hva jeg mente, Pål Erik..!
Og hva er det som er feil?
Det stemmer jo at en NG har to ekstra ytterst - en på hver tipp - og disse er ground spoilere?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.