Originally posted by Mr_Tupolev
Jippi, jeg fant billetterhehe
Betalte 4,- nkr for madammen og meg til Bremen i oktober
Lykke til, hehe
Det verkar bara gälla för London och Bremen från Torp.Originally posted by Trash2000
Noen som har funnet noen gratisturer på denne siden av sommeren? Bestilte en til Tyskland i oktober, men finner ingenting før
Originally posted by sirpjalle
Jupp, kom meg til London for 0,- Et poeng, tilbudet gjelder tydeligvis bare fra Torp = UAKTUELT, kan like godt fly DY til samme pris hvis en legger annet fly/reise i mellom.
Et annet poeng, Er ikke noe særlig glad i Ryanair, men summa summarum, selv om turen var gratis, så skal et mer enn 10 ville hester for å få meg til å sette meg i et Ryanair- fly!![]()
Jupp, kom meg til London for 0,- Et poeng, tilbudet gjelder tydeligvis bare fra Torp = UAKTUELT, kan like godt fly DY til samme pris hvis en legger annet fly/reise i mellom.
Et annet poeng, Er ikke noe særlig glad i Ryanair, men summa summarum, selv om turen var gratis, så skal et mer enn 10 ville hester for å få meg til å sette meg i et Ryanair- fly!![]()
Originally posted by Tommy777
Han fant sikkert billetter på nettet men har nok ikke bestilt
Mannen bor jo på vestlandet. Det koster han like mye å komme seg til Sandefjord som med DY til London.
Dessuten liker han ikke Ryanair. Det er lov. Jeg er helt enig med han
Dessuten liker jeg ikke Ryanair, det ha seg med sikkerhetsrutiner, at de lander på feil flyplasser (både med uhell og overlegg), at de har masse ekstre ekstra under booking på uoversiktelige sider, slik at en billigbillett blir til etter ekstragebyrer, baggasje, kort-tillegg etc etc, til en tilsvarende billett hos f.eks. DY/SK ol.
Originally posted by Bengt
Dessuten liker jeg ikke Ryanair, det ha seg med sikkerhetsrutiner, at de lander på feil flyplasser (både med uhell og overlegg), at de har masse ekstre ekstra under booking på uoversiktelige sider, slik at en billigbillett blir til etter ekstragebyrer, baggasje, kort-tillegg etc etc, til en tilsvarende billett hos f.eks. DY/SK ol.
För en gångs skull så tillkommer det faktiskt inte en massa. Detta är första gången som jag vet att Ryanair inte har tagit ut kreditkortsavgifter. Normalt sett så finns det alltid kampanj med biljetter för 1 kr + skatter + avgifter + ++.
Den här gången så var det faktiskt så att biljetterna på kampanj kostade en krona. Om du reser med handbagage så tillkommer inga andra kostnader. Du måste dock välja bort priority boarding och försäkring.
Inte ens serviceavgift för biljetten tillkommer![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.