Gir bort 1000000 flybilletter

Ifølge VG skal billettene være helt gratis. Dvs at man ikke skal betale skatter og avgifter heller.

Da er det vel enkelt å bestille en haug med billetter og om man ikke reiser, så er det jo ingen fare. Man blir jo ikke straffet for ikke å reise?!?

Vil tippe på at overbookingsprosenten pr avgang blir relativt høy!??

BF:cool2

Og der er trafikken høy kan det virke som, tregt går det.

Får jeg meg en -0- kroners tur så skal jeg ta fylle opp setene, og teste deres produkt.

Det er et h*****e å søke etter billetter på Ryanairs nettside. Her går det tregt. Og dessuten har jeg til gode å finne gratisbilletter.

Originally posted by Mr_Tupolev

Jippi, jeg fant billetter:) hehe
Betalte 4,- nkr for madammen og meg til Bremen i oktober:)

Lykke til, hehe

Og det er inkludert bagasje, innskjekking etc etc:rolleyes:

Noen som har funnet noen gratisturer på denne siden av sommeren? Bestilte en til Tyskland i oktober, men finner ingenting før

Originally posted by Trash2000

Noen som har funnet noen gratisturer på denne siden av sommeren? Bestilte en til Tyskland i oktober, men finner ingenting før
Det verkar bara gälla för London och Bremen från Torp.
Om du kan tänka dig London (inte något dåligt alternativ..) så finns det en hel del flighter i juni för 1 NOK...
T ex 4-5 juni.

Ja, da er det bestilt London tur for IMM med kone og barn for den nette sum at 6 kroner for alle sammen, inkludert skatter og avgifter.

Og når vi kan ha med 10 kilo håndbagasje pr person, behøver vi ikke sende noe bagasje heller. Så totalen kommer faktisk på 6 kroner for oss da. :lol:

Jupp, kom meg til London for 0,- Et poeng, tilbudet gjelder tydeligvis bare fra Torp = UAKTUELT, kan like godt fly DY til samme pris hvis en legger annet fly/reise i mellom.

Et annet poeng, Er ikke noe særlig glad i Ryanair, men summa summarum, selv om turen var gratis, så skal et mer enn 10 ville hester for å få meg til å sette meg i et Ryanair- fly! ;)

Originally posted by sirpjalle

Jupp, kom meg til London for 0,- Et poeng, tilbudet gjelder tydeligvis bare fra Torp = UAKTUELT, kan like godt fly DY til samme pris hvis en legger annet fly/reise i mellom.

Et annet poeng, Er ikke noe særlig glad i Ryanair, men summa summarum, selv om turen var gratis, så skal et mer enn 10 ville hester for å få meg til å sette meg i et Ryanair- fly! ;)

Selvfølgelig, bor du på vestlandet er det lite gunstig å fly fra Torp.
Men at du bor langt fra østlandet kan da ihvertfall ikke Ryanair lastes for...

IMM

Denne her skjønte jeg ikke. Bestilte du billetter?

Når FR faktisk legger ut GRATIS billetter, så er jammen det galt også.:o

Hvis ikke dette er en bra ting å gjøre skjønner jeg ingenting selv om selskapet er Ryanair og sjefen er MOL.

Han fant sikkert billetter på nettet men har nok ikke bestilt

Mannen bor jo på vestlandet. Det koster han like mye å komme seg til Sandefjord som med DY til London.

Dessuten liker han ikke Ryanair. Det er lov. Jeg er helt enig med han

Jeg har benyttet anledningen til å bestille en tur til London med svigerfamilien i forbindelse med at jeg likevel måtte til Oslo en helg. Dessuten har jeg forlenget et opphold på Østlandet med en liten tur til Bremen i oktober. Begge deler er jo greit når man slipper å betale. Så får vi se hvordan Ryanair blir - har ikke fløyet med dem siden 2000...

Originally posted by Tommy777

Han fant sikkert billetter på nettet men har nok ikke bestilt

Mannen bor jo på vestlandet. Det koster han like mye å komme seg til Sandefjord som med DY til London.

Dessuten liker han ikke Ryanair. Det er lov. Jeg er helt enig med han

KORREKT! Fant billettene, vil ikke ha, er ikke så veldig intressant, koster meg like mye å komme meg til Torp som å fly direkte til London fra SVG.

Dessuten liker jeg ikke Ryanair. Men heldigvis finnes det andre og mer reelle alternativer for oss som bor på Vestlandet og heldigvis.

Dessuten liker jeg ikke Ryanair, det ha seg med sikkerhetsrutiner, at de lander på feil flyplasser (både med uhell og overlegg), at de har masse ekstre ekstra under booking på uoversiktelige sider, slik at en billigbillett blir til etter ekstragebyrer, baggasje, kort-tillegg etc etc, til en tilsvarende billett hos f.eks. DY/SK ol.

För en gångs skull så tillkommer det faktiskt inte en massa. Detta är första gången som jag vet att Ryanair inte har tagit ut kreditkortsavgifter. Normalt sett så finns det alltid kampanj med biljetter för 1 kr + skatter + avgifter + ++.
Den här gången så var det faktiskt så att biljetterna på kampanj kostade en krona. Om du reser med handbagage så tillkommer inga andra kostnader. Du måste dock välja bort priority boarding och försäkring.
Inte ens serviceavgift för biljetten tillkommer ;)

Originally posted by Bengt

Dessuten liker jeg ikke Ryanair, det ha seg med sikkerhetsrutiner, at de lander på feil flyplasser (både med uhell og overlegg), at de har masse ekstre ekstra under booking på uoversiktelige sider, slik at en billigbillett blir til etter ekstragebyrer, baggasje, kort-tillegg etc etc, til en tilsvarende billett hos f.eks. DY/SK ol.

För en gångs skull så tillkommer det faktiskt inte en massa. Detta är första gången som jag vet att Ryanair inte har tagit ut kreditkortsavgifter. Normalt sett så finns det alltid kampanj med biljetter för 1 kr + skatter + avgifter + ++.
Den här gången så var det faktiskt så att biljetterna på kampanj kostade en krona. Om du reser med handbagage så tillkommer inga andra kostnader. Du måste dock välja bort priority boarding och försäkring.
Inte ens serviceavgift för biljetten tillkommer ;)

Korrekt, men poenget mitt er ikke nødvendigvis dette tilbudet. men Ryanair generellt.

Men uansett, 1 krone for biletten, 100, 1000, 1 million.... tilleggene kommer uansett, med eller uten bagasjegebyr, Og det en famile som skal på ferie, da har de med seg bagasje. Da blir det samme pris som å fly med et skikkelig flyselskap!

Back