Germanwings først ute?

Re: Germanwings først ute?

Ikke rigtigt nogen nyhed fra hangar.no Det er rigtigt at Sterling har gjort dette i lang tid - jeg tjekkede ihvertfald ind tilbage i juli 2004 hos NB - ligesom Snowflake og brugte self-service-check-in.... Maersk Air har vel også gjort det muligt at tjekke ind via automat på CPH Med fare for at fornærme nogen, men er det ikke ret ofte at hangar.no kommer med forældede nyheder. Synes også deres side ikke er særlig brugervenlig efter de har fået lavet den om. Hvorfor skal man linkes til DAT's hjemmeside når man trykker på overskriften af artiklen. Alle andre steder linker et tryk på overskriften til artiklen, hvorfor det sidder i fingrene. Man glemme ofte at man skal trykke på "læs mere". Ikke særlig god internet-skik at "narre" folk til at klikke på en annonce uden man ved det...

EDIT: For en god ordens skyld kan jeg nævne at vi nu har fundet ud af at problemet med link til DAT's hjemmeside er i Safari-browseren......

Kan være helt enig i at www.hangar.no har blitt langt dårligere etter omleggingen. Lay-outmessig er siden bedre, men ikke brukervennlig. Dessuten er nyhetene ofte litt gamle og dessverre er endel feilaktige....slik i dette tilfelle.
Vil anta at man har brukt en tysk kilde, som ikke visste at det finnes lavprisselskaper som har hatt automatinnsjekk lenge

Originally posted by FlyHi
Maersk Air har vel også gjort det muligt at tjekke ind via automat på CPH

Det är väl slut på detta nu när de använder Servisair istället för SGS?
Jag har sett att det har varit jätteköer vid Maersk's check-in desks i T3 på CPH nu på sistone... Och resenärerna har inte varit glada!

Originally posted by DY
Kan være helt enig i at www.hangar.no har blitt langt dårligere etter omleggingen. Lay-outmessig er siden bedre, men ikke brukervennlig. Dessuten er nyhetene ofte litt gamle og dessverre er endel feilaktige....slik i dette tilfelle.
Vil anta at man har brukt en tysk kilde, som ikke visste at det finnes lavprisselskaper som har hatt automatinnsjekk lenge

Og Boarding.no følger også opp. Der er imidlertid teksten forandret til "Germanwings blir et av de første europeiske lavprisselskapene som tilbyr automatinnsjekking." :up:
Før var hangar.no min primære kilde på nettet for luftfartsnyheter. Nå er det boarding.no...

Originally posted by raskefot
Originally posted by DY

Og Boarding.no følger også opp. Der er imidlertid teksten forandret til "Germanwings blir et av de første europeiske lavprisselskapene som tilbyr automatinnsjekking." :up:
Før var hangar.no min primære kilde på nettet for luftfartsnyheter. Nå er det boarding.no...

eller hva med Scanair.no Forum??? Her kommer alt det beste

scanair.no er bra, men sjelden en (les: jeg) ser nyhetene her først.

Back