Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....)

Re: Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk m.v.)

Et raskt google-søk kommer opp med et bilde som viser at det kan bli litt vanskelig å se ut av vinduet (som vanlig på slik config)
http://beiruting.com/Content/Upload...ys newly refurbished A321-130502122528330.JPG

Takker ser den. Det forekommer meg at forsåvidt og se ut skal vel gå tålig greit. Men at det vil være veldig vannskelig å se noe særlig ned mot bakken/havet.

Kan jo uansett følge litt med, foreløping ingen som har tatt setet ved siden av. Og vil vel kanskje tro at de som reiser alene og ikke bryr seg om å sitte ved vinduet heller velger en en-seter fremfor to-seter.

Uansett er det god bredde mellom setene.

mmmmmm... BA's enhanced salad

#a380 #clubworld #luksuslife #nobasicshit

De grønne bønnene så ganske digge ut. :cool:

Det var de.

Mest sannsynlig var det et uhell at de var der. Bønnetellerne hadde sikkert glemt å fjerne dem.

Re: Generelle tilbud til Amerika (2016)

Ikke om du velger 62A eller K på 747en. ;)

Jo, hvis du reiser alene? Greit at 62A/K har easy access uten å måtte hoppe over noen andre, men de har like fullt den samme awkward layout'en som de andre setene ved at man har en "makker" som man blir sittende å stirre på. Og lar man skilleveggen være nede, kan man være ganske sikker på at "makkern" tar den opp. Og så får man 50 x opp og ned under serveringen.

Resier man to personer derimot, synes jeg vindusrekkene til BA er tipp topp!

Re: Generelle tilbud til Amerika (2016)

Jo, hvis du reiser alene? Greit at 62A/K har easy access uten å måtte hoppe over noen andre... Og så får man 50 x opp og ned under serveringen.

62K/A er min erfaring at de oftest serverer deg via fotenden og unngår å kjøre skillet opp og ned.

Elefanten sier at 62K er grusomt sete. Dere må aldri, aldri, ALDRI finne på å sette dere der.

Er det mulig å oppgradere mot avios på LHR den aktuelle reisedagen? Selv om det ikke er tilgjengelige reward-seter?

Eksempel:

Booket BGO-LHR-SAN i WT+. Det er ledige seter i CW, men ikke mulig å få upgrade mot avios i tiden før avreise. Noe som er mulig å ordne på LHR?

Er det mulig å oppgradere mot avios på LHR den aktuelle reisedagen? Selv om det ikke er tilgjengelige reward-seter?

Eksempel:

Booket BGO-LHR-SAN i WT+. Det er ledige seter i CW, men ikke mulig å få upgrade mot avios i tiden før avreise. Noe som er mulig å ordne på LHR?
Nei og nei. Aviosoppgradering er kun mulig inn i ledig awardsete på nett/over telefon.

Nei og nei. Aviosoppgradering er kun mulig inn i ledig awardsete på nett/over telefon.

Var det jeg tenkte, men greit å få det bekreftet :)

Er det i det hele tatt mulig å oppgradere over skranke? Da jeg fløy hjem fra JFK for et par uker siden avaterte de på JFK at en kunne oppgradere til CW. Noe lignende mulig å ordne på LHR?

Var det jeg tenkte, men greit å få det bekreftet :)

Er det i det hele tatt mulig å oppgradere over skranke? Da jeg fløy hjem fra JFK for et par uker siden avaterte de på JFK at en kunne oppgradere til CW. Noe lignende mulig å ordne på LHR?

Ja, men det er alltid for cash. Ikke Avios

Hvis du vil oppgradere for cash på reisedagen ville jeg absolutt forhørt meg når du sjekker inn på BGO. De gangene jeg har benyttet meg av slike tilbud har jeg alltid ordnet oppgraderingen på OSL, selv om det er longhaulen som oppgraderes.

Noen anbefalinger om sete for 767-300 på intra-europeisk, Euro traveller.

Hvis du vil oppgradere for cash på reisedagen ville jeg absolutt forhørt meg når du sjekker inn på BGO. De gangene jeg har benyttet meg av slike tilbud har jeg alltid ordnet oppgraderingen på OSL, selv om det er longhaulen som oppgraderes.

Takk for tips :) Var det fra WT+ til CW eller fra CW til F?

Noen anbefalinger om sete for 767-300 på intra-europeisk, Euro traveller.

27 AB eller JK IIRC

Takk for tips :) Var det fra WT+ til CW eller fra CW til F?
WT til WT+ faktisk. På OSL står det ofte et lite skilt med tilbud om dette. Men jeg er ganske sikker på at prosedyren er den samme uansett klasse.

Back