Er "Consierge-key" hos AA det samme som Pandion hos SAS?
We are very sorry that we cannot process this request on ba.com because the journey includes a surface sector. Please call your local British Airways office to change this booking
Surface sector?
Hva i alle dager er nå dette?ld
![]()
Hva i alle dager er nå dette?ld
![]()
Har i opptjeningsperioden 6 flighter med BA-jern bestilt gjennom BA og 6 flighter med BA-jern bestilt gjennom AA.Har du de påkrevde 4 BA flightene på plass?
Da ankom sølvpakken fra BA. Må innrømme at jeg er litt skuffet, det er akkurat det samme jeg fikk som bronse, kort, velkomstbrev og 2 bagasjetagger, men det står skrevet sølv istedenfor.
Føler ikke stort for å prøve meg på neste trinn som antagelig bare blir det samme én gang til.
Da ankom sølvpakken fra BA. Må innrømme at jeg er litt skuffet, det er akkurat det samme jeg fikk som bronse, kort, velkomstbrev og 2 bagasjetagger, men det står skrevet sølv istedenfor.
Føler ikke stort for å prøve meg på neste trinn som antagelig bare blir det samme én gang til.
Joda, lounge og setereservasjon mer enn 1 uke før flight er verdt å få med seg. Og bronze faller ofte ut i prioritert boarding.Så det er ingen grunn i himmelen til å forsøke å nå lenger enn Bronse
men så liksom for meg noe mer ala horn-orkester.
Ser BA skal få levert alle sine bestilte 789 i år. Noen som vet hvilke ruter disse settes inn på som har best award-tilgjengelighet av F-seter?
Ruter, innfasing av BAs 787m.v. finner du her:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=46391&page=4
F-tilgjengelighet er nok variabel som alt annet, og disse har jo omtrent halvparten så mange seter som de andre flytypene har.
Hvor lenge kjører/hvor ofte BA fra OSL med A321 på BA0763 som har skikkelig biz foran?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.