Dersom det skulle dukke opp en -300 (eller -200 med F kabin) på turen eller returen til SAN, vil disse setene stå tomme, selges som C, selges som F, tilbys de best betalende kundene i C, tilbys OW statuskunder i C, tilbys ved gate til utvalgte i C, eller er det fritt frem å plukke disse setene ved Online Check In for alle i C?
Upgrade not possible, Already travelling in First Class.
Invalid JAXB request object
Jeg er ganske fersk på BA da jeg vanligvis holder meg til *A.
Et par spørsmål:
Skal reise til San Diego via LHR med BA i C.
Antar man må igjennom en sikkerhetskontroll ved transit på LHR. Finnes det en fast track i denne sikkerhetskontrollen?
Er det flere forskjellige businesslounger å velge i mellom? I så fall - hvilken er å foretrekke?
Jeg er for så vidt også Sapphire Oneworld, men det er vel bare hakket over som får tilgang til annet enn businesslounger?
1. Ja, det er noe som heter Fast track, men om det er det er vel et definisjonsspørsmål. Stålsett deg. Security på LHR T5 er en av de verste i hele verden. Da regner jeg med de fleste third world countries. Alt annet er imidlertid ok.
2. Ja. Om du får vite at du har T5B gates, er det en lounge der som er ganske bra. Men om du skal til San Diego tipper jeg du har ca 3 timer lay-over og da må du nok bli i T5A. Der er det Galleries Club South som gjelder.
3. Ja, du må være Emerald for å komme inn i Galleries First. Men nå har de blitt relativt like de seneste årene, utover at det er bittelitt færre folk i First
Herlig - takk for tips Fnate. Jeg skal stålsette meg!
Vi har faktisk drøye fire timer connection, får se hva vi kan finne på, men noterer meg Galleries Club South. Vil det si at det finnes en North også?
Herlig - takk for tips Fnate. Jeg skal stålsette meg!
Vi har faktisk drøye fire timer connection, får se hva vi kan finne på, men noterer meg Galleries Club South. Vil det si at det finnes en North også?
Spør ved inngang i loungen på T5A om flyet går fra B eller C, hender de har den informasjonen før det kommer på tavlene. Jeg foretrekker loungen i T5B, dårligere utsikt, men mye roligere og mindre folk. Der er det også ofte null kø på dusj, og nesten null kø på massasje (som man vil ha det). Det er også mulig å gå tilbake fra B til A om man må det (men man kan ikke ta toget tilbake).
Tenker du på T5B til T5A? Bare å gå i gangveien under toget fra T5B til T5A, slipper security om du allerede er på innsiden, ja. Se her:Hvordan gjør man dette?
Slipper man da sikkerhetskontroll?
Er det lounge på både T5A, T5B og T5C?
Har BA begynt å fly A321 på Oslo?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.