Generelle spørsmål om å reise med Air France

Re: Generelle spørsmål om å reise med Air France

Men lurer på om Platinum da er på deres eget Flying Blue og ikke på SkyTeam generelt. De nektet plent.

Ser nå at det ihvertfall på langdistanse ikke er gratis for Elite Plus. Kun for Flying Blue egne status medlemmer.

Overraskende egentlig og det er åpenbart færre felles fordeler enn hos Star.

Ser nå at det ihvertfall på langdistanse ikke er gratis for Elite Plus. Kun for Flying Blue egne status medlemmer.

Overraskende egentlig og det er åpenbart færre felles fordeler enn hos Star.

Det er vel ikke en fordel hos Star heller? LH tar vel betalt, eller er det bare short-haul?

Men jeg trodde en til og med kunne få booke disse eco-setene med ekstra benplass som Elite Pluss. Der har jeg bommet.

Det er vel ikke en fordel hos Star heller? LH tar vel betalt, eller er det bare short-haul?

Men jeg trodde en til og med kunne få booke disse eco-setene med ekstra benplass som Elite Pluss. Der har jeg bommet.

Jeg har aldri betalt hos LH

Har ikke Lufthansa nylig endret på det, så man faktisk må betale? Eller gjelder det bare noen av setene?

Har ikke Lufthansa nylig endret på det, så man faktisk må betale? Eller gjelder det bare noen av setene?

Det kommer med Allegris, kun et fåtall mindre attraktive seter blir gratis i business. HON+SEN får velge gratis, mulig denne business plus suiten på første rad kun er gratis for HON. Vi får se, de har ikke begynt å ta betalt enda pga få og ustabile Allegris ruter så langt.

Dette vil jo generelt innebære at veldig mange ikke vil velge seter før avgang, spesielt de som reiser i jobb og dermed ikke får dekket det på reiseregning.

Jeg bestilte en AF billett via SK (poeng) i business. Ikke noe problem med EBG å velge sete hos AF (short/long haul) på noen av flyvningene.

Air France har utvidet og renovert loungen på CDG T2E

https://onemileatatime.com/news/new-air-france-business-lounge-paris/

The lounge has been expanded by around 900 square meters (9,700 square feet), with seating for an additional 200 guests, and an additional floor. In total, the lounge now spans 2,800 square meters (30,100 square feet), can accommodate 638 guests, and covers three floors.

FruSud skal på tur i Europa med veninner og de flyr Economy Light på AF. Har prøvd å finne på nettet, men uten hell: Har hun da ekstra baggasje som Elite Plus?

Back