• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gardermoen på fredag (29/7)

Trety

ScanFlyer Rusty
Gardermoen på fredag (29/7)

Skal kjøre opphavet til OSL på fredag, og planla å spotte litt på morgenen. Men er det noe spennende jeg kan forvente meg i tidsrommet ca. 0530 til 1000?
Paxflightene skal jeg alltids finne ut av, men jeg tenkte på om det kom eller gikk noen cargoflighter da?

Re: Gardermoen på fredag (29/7)

Ikke som jeg vet om,men det er fare for at jeg stikker nesa innom der etter jobb , sånn etter 1600 engang

Trety - om du klarer å fotografere SK332 OSL-TRD så er du en helt! Flyttereisen :-)
Departur er 08:05:hi2

Ikke så flyvende , men om du ser en Hvit VW caddy, så "gi lyd" ...

Seilfly: Jeg skal gi det et tappert forsøk. Satser på at den tar av i nærheten av der jeg står. :)
P.A. Viking: Kommer denne Caddyen lavt flygende? :) Jeg står uansett der med V50'n som vist på bilde i en annen tråd - gi gjerne lyd fra deg hvis du ser meg.
Scanor: Klokka 16 så er jeg antakelig enten i Lom eller i Sogn og Fjordane et sted med bobilen. :)

Og hvis noen ser en sort Nissan Almera med knust bakrute er det undertegnede :D

Back