• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

*G kvalifisering på leg

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
*G kvalifisering på leg

Hei, Noen som vet om noe bonusprogram der en kan kvalifisere til *g pr leg, og der alle leg hos *selskaper teller? Hadde vært praktisk med et program der en ikke var låst til f.eks SAS-group.

Re: *G kvalifisering på leg

Continental lar deg kvalifisere paa legg ogsaa med andre star, men tro bare legg fra tilsvarende 100%-klasser hos SK teller med..

Continental lar deg kvalifisere paa legg ogsaa med andre star, men tro bare legg fra tilsvarende 100%-klasser hos SK teller med..

"Problemet" med med å bli med i OnePass i disse dager er at man innen en viss tid uansett blir flyttet over i Milage Plus, så man bør sjekke hva reglene er der først som sist

Last edited:

Både Continental OnePass og United Mileage Plus gir "EQS" per leg også hos Star Alliance Partnere per i dag, så det skjer neppe endringer der. Jeg vet CO ikke gir segment-poeng i 25 % klasser hos SAS - såvidt jeg kan se tar ikke UA Mileage Plus forbehold for dette, og jeg har ikke selv forsøkt meg på noen 25 %-klasser hos UA i det siste.

Back