Fullt til SYDENLANDET

Originally posted by Someone

Originally posted by imm

Man behøver nødvendig vis verken til Mallorca eller Kreta. Verden er full av
vakre og spennende plasser med godt vær. Reis med rutefly og bestill hotell på
nettet, eller kontakt et godt reisebyrå. Verden er større enn hva du finner i katalogen til Ving og Star Tour.

Enig med deg der, men for store deler av Norges befolkning drømmen 2 uker på øy i Middelhavet eller Atlantererhavet sammen med andre skandinaver, tyskere og briter :rolleyes:

Husk nå at ikke alle er like interesserte i å sitte foran datamaskinen å lete etter "egne" kombinasjoner - det er ikke uten grunn at det finnes selskaper som selger pakketurer....:wink

Så til syt og det å godte seg over andres ulykke (kommentaren er kanskje spesielt rettet mot EB): Det er vel ingen her i denne tråden som godter seg over at noen har det ille. Jeg reagerte personlig på at noen kan finne på å grine på telefonen til et reiseselskap fordi været der man bor er så ille. Jeg har full sympati og medfølelse med de som rammes hardt av flom (materielle skader og det som verre er), men ikke at noen plages av dårlig vær. Det blir bare en smule patetisk.

Originally posted by LN-SSL

"Syden"....? Er det bare der det ikke er regn og flom da? Må vel være mulig å finne seg en plass med sol som ikke nødvendigvis er hverken overmåte dyr eller "syden"...?

La dem grine. Litt motstand har aldri skadet folk....:old

Skjønner spørsmålat, men ikke problemet her jeg sitter i Rio; 28-30 grader de to siste dagene.
Nei sats på "Flying down to RIO"

Originally posted by Gulboble

Originally posted by LN-SSL

"Syden"....? Er det bare der det ikke er regn og flom da? Må vel være mulig å finne seg en plass med sol som ikke nødvendigvis er hverken overmåte dyr eller "syden"...?

La dem grine. Litt motstand har aldri skadet folk....:old

Skjønner spørsmålat, men ikke problemet her jeg sitter i Rio; 28-30 grader de to siste dagene.
Nei sats på "Flying down to RIO"

Det finnes ikke noe bedre sted enn Rio!! Husk å drikke nok i varmen, og ta gjerne et norsk klippfiskstykke til lunsj! :cool:

Originally posted by TOS

Originally posted by Someone

Enig med deg der, men for store deler av Norges befolkning drømmen 2 uker på øy i Middelhavet eller Atlantererhavet sammen med andre skandinaver, tyskere og briter :rolleyes:

Husk nå at ikke alle er like interesserte i å sitte foran datamaskinen å lete etter "egne" kombinasjoner - det er ikke uten grunn at det finnes selskaper som selger pakketurer....:wink

Og jeg sa jo heller ikke at det nødvendigvis hverken er feil eller negativt, bare konstaterte fakta. Det er jo som de sier en grunn til at det er ett marked for dette da denne former for ferie passer best for svært mange

Været er ikke spesielt bra nei men jeg har sett solen en rekke ganger likevel her i Vallset. Ja det er kjipt når det regner så mye som det gjør i ferien men det er jo bare å kjøre noen mil nordover og du har knallvær. Folk som gråter har nok store problemer en bareværet. Kanskje vi skal sende de noen postkort eller blomster? :-)
Langt mer alvorlig er det at jordbærsesongen går mot slutten. Bærene råtner bort og det er et særdeles stort problem for en Vallsetting. Jeg mener nå at vi burde sette inn militæret for å redde jordbærene i Vallset!

Hilsen,
Laurenz
Logger av nå og går ut for å nytte solværet!

Back